Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Oppdatering herfra jeg er 23+3 i dag, snaaaart over leve utenfor magen-grensa kjenner han romsterer mye der inne!Har ikke helt klart å slippe bekymringene knyttet til hva kommer jeg til å føle og hvordan kommer det til å bli, men i lange perioder tenker jeg ikke på det og føler meg ikke noe annerledes enn i tidligere graviditeter. Bestilte en time hos terapeut for å lufte tanker jeg har og kanskje etablere en relasjon til en behandler så jeg vet hvem jeg skal ringe hvis det smeller etter fødsel. Gravidhjernen min glemte selvfølgelig hele timen så ikke fått vært der ennå.
Oppdatering herfra jeg er 23+3 i dag, snaaaart over leve utenfor magen-grensa kjenner han romsterer mye der inne!
Har ikke helt klart å slippe bekymringene knyttet til hva kommer jeg til å føle og hvordan kommer det til å bli, men i lange perioder tenker jeg ikke på det og føler meg ikke noe annerledes enn i tidligere graviditeter. Bestilte en time hos terapeut for å lufte tanker jeg har og kanskje etablere en relasjon til en behandler så jeg vet hvem jeg skal ringe hvis det smeller etter fødsel. Gravidhjernen min glemte selvfølgelig hele timen så ikke fått vært der ennå.