Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Gjør de det også ja?Angrer veldig på at vi ikke fant ut av at Hausken gjennomførte testen ferskt på klinikken før vi tok COMET-testen hos Medicus som fryser ned sæden og sender den ut av landet. Det gir ikke samme nøyaktighet... Men jeg visste ikke at de sjekket for flere ting hos Hausken i tillegg. Nå går det mot sæddonor for vår del uansett, men hadde jo vært best å ta en fersk test hos Hausken... Jeg forstår at klinikkene driver big business og selvfølgelig ikke sier noe, men jeg synes Medicus burde vært ærlige på at vi burde tatt testen hos Hausken for mest mulig korrekt svar. Når man har holdt på med IVF i flere år så ønsker man selvfølgelig det beste. Og jeg synes man fortjener mer åpenhet for å være ærlig.
Gjør de det også ja?
Angrer veldig på at vi ikke fant ut av at Hausken gjennomførte testen ferskt på klinikken før vi tok COMET-testen hos Medicus som fryser ned sæden og sender den ut av landet. Det gir ikke samme nøyaktighet... Men jeg visste ikke at de sjekket for flere ting hos Hausken i tillegg. Nå går det mot sæddonor for vår del uansett, men hadde jo vært best å ta en fersk test hos Hausken... Jeg forstår at klinikkene driver big business og selvfølgelig ikke sier noe, men jeg synes Medicus burde vært ærlige på at vi burde tatt testen hos Hausken for mest mulig korrekt svar. Når man har holdt på med IVF i flere år så ønsker man selvfølgelig det beste. Og jeg synes man fortjener mer åpenhet for å være ærlig.