Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Det skal han ha han legen på Medicus i Bergen. Han ringer opp og ordner opp i ting. Jeg ble ordentlig dårlig av Visanne og sendte inn melding på portalen. I dag ringte han meg og sa at ja det var riktig å avslutte med de. Så sa han at da satser vi på at Ovumia er kjappe sånn at ikke endometriose får lov å utvikle seg noe videre. Her vil vi ha innsett kjappest mulig. Han skulle kontakte meg så snart de hører noe om embryoene våre og så planlegger vi den biopsien først og så innsett i syklusen etter at den er tatt hvis alt viser seg å være normalt.Han sa ingenting om at prøva til mannen er sendt eller ikke. Men regner med at det tar ikke umulig lang tid da uansett. Her er det bare å holde ut ventetiden og jobbe hardt videre med å gå ned i vekt.
Det skal han ha han legen på Medicus i Bergen. Han ringer opp og ordner opp i ting. Jeg ble ordentlig dårlig av Visanne og sendte inn melding på portalen. I dag ringte han meg og sa at ja det var riktig å avslutte med de. Så sa han at da satser vi på at Ovumia er kjappe sånn at ikke endometriose får lov å utvikle seg noe videre. Her vil vi ha innsett kjappest mulig. Han skulle kontakte meg så snart de hører noe om embryoene våre og så planlegger vi den biopsien først og så innsett i syklusen etter at den er tatt hvis alt viser seg å være normalt.
Han sa ingenting om at prøva til mannen er sendt eller ikke. Men regner med at det tar ikke umulig lang tid da uansett. Her er det bare å holde ut ventetiden og jobbe hardt videre med å gå ned i vekt.