Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Fikk plutselig opp time med donorkoordinator i morgen. Spent på hva det vil bety. Kanskje vi akkurat får inn papirene før de tar ferie? Det hadde vært fantastisk. Vi får jo uansett ikke sendt sædprøve før i August. Men hjelper mye å få starta prosessen med å finne donor. En måneds forsprang betyr mye for oss.Legen sa på timen vi hadde der på mandag at han skulle skrive ut Visanne til meg for å dempe ned endometriose. Men har ikke fått noe resept på det enda. Han ville jeg skulle starte nå på første syklus og det er jo midt i ferien. Så da burde jo resept vært i orden før han går ut i ferie. Føler jeg maser høl i hodet på de stakkars folka som svarer meg inne på portalen.
Fikk plutselig opp time med donorkoordinator i morgen. Spent på hva det vil bety. Kanskje vi akkurat får inn papirene før de tar ferie? Det hadde vært fantastisk. Vi får jo uansett ikke sendt sædprøve før i August. Men hjelper mye å få starta prosessen med å finne donor. En måneds forsprang betyr mye for oss.
Legen sa på timen vi hadde der på mandag at han skulle skrive ut Visanne til meg for å dempe ned endometriose. Men har ikke fått noe resept på det enda. Han ville jeg skulle starte nå på første syklus og det er jo midt i ferien. Så da burde jo resept vært i orden før han går ut i ferie. Føler jeg maser høl i hodet på de stakkars folka som svarer meg inne på portalen.