Medela VS Avent

Jeg fikk låne en dobbel Medela på sykehuset forrige gang og den var veldig god, men hadde ikke råd til å kjøpe selv, så endte med en enkel elektrisk Avent pumpe. Og den var grei den også, men tok litt lang tid, samt at utdrivingen var bedre på Medela.
Når det kommer til flasker og slikt, så brukte vi kun Dr Brown, så har ikke peiling på slikt.

Har avent sin elektriske pumpe å den har vært helt super. Enkel å rengjøre/sterilisere å lett å bruke. Anbefales!:) jeg fullammer men det jeg brukt avent flaskene har vært veldig bra det også.:)

Eg brukte kun Avent sist gang, elektrisk pumpe, flasker og smokker. Kan ikkje sammenlikne med dei andre eg ikkje prøvde, men var veldig fornøyd med Avent iallefall :)

Noen som har noe erfaringer med disse merkene ang Brystpumpe, flasker, ammeinnlegg, brystskjold osv? :-)
Jeg fikk låne en elektrisk fra Medela på sykehuset og den var forferdelig dårlig. Fikk ikke ut en dråpe. Kom hjem og brukte min elektriske fra Avent og pumpet en avent kopp full, fort som bare det. Fikk beskjed av sykehuset at babyen måtte ha mme i tillegg til amminga siden jeg ikke fikk pumpet ut noe(de mente jeg hadde lite/ingen melk) men han har den dag i dag ikke fått smakt mme(3år) fordi jeg dro hjem og prøvde ei anna pumpe og alt gikk som smurt etterpå :) Det som funker for noen, funker ikke for alle så du må nesten bare prøve hva som funker for deg. Det beste er om du får låne ett par forskjellige pumper, Avent, medela, mam kanskje? :-) vet at sykehusene og helsestasjoner låner ut.

Jeg fikk låne en elektrisk fra Medela på sykehuset og den var forferdelig dårlig. Fikk ikke ut en dråpe. Kom hjem og brukte min elektriske fra Avent og pumpet en avent kopp full, fort som bare det. Fikk beskjed av sykehuset at babyen måtte ha mme i tillegg til amminga siden jeg ikke fikk pumpet ut noe(de mente jeg hadde lite/ingen melk) men han har den dag i dag ikke fått smakt mme(3år) fordi jeg dro hjem og prøvde ei anna pumpe og alt gikk som smurt etterpå :) Det som funker for noen, funker ikke for alle så du må nesten bare prøve hva som funker for deg. Det beste er om du får låne ett par forskjellige pumper, Avent, medela, mam kanskje? :-) vet at sykehusene og helsestasjoner låner ut.
Veldig både og her ser jeg.
Planen var og evt få kjøpt inn disse tingene før lillegutt kom, men kansje jeg må vente til etterpå! :-)

Jeg har ikke prøvd pumpa til Avent, men har medela sin swing. Den er fantastisk! Avent sine ammeinnlegg er veldig gode syns jeg, tynne og absorberer godt! Storesøster likte Avent flaskene, men gikk så over til å foretrekke mam flasker etterhvert :) Medelaflasken ble ikke så mye brukt fordi mannen likte Avent sin bedre [emoji14]

Eg har kjøpt medela swing double, var den eg hørte mest positive ting om.Sverger til dr brown flasker ;)
Amme innlegg ol har eg ingen erfaring med da eg ikke fikk til og amme eller pumpe sist.
Skal pumpe litt denne gangen håpe eg, men har så og si tenkt at amming ikke er noe for meg.

Ja takk begge deler? :-)

Avent manuell brystpumpe og Medela elektrisk :-)

Medela sin pumpe er helt klart den beste i mine øyne :) mye mer skånsom enn avent sin, men den er helt grei den og. Likte ikke medelapumpa på sykehuset, fikk ikke ut noe, og alt var bare vondt og vanskelig - men hjemme ble det noe helt annet med egen pumpe :)

Back
Topp