Noen som har noe erfaringer med disse merkene ang Brystpumpe, flasker, ammeinnlegg, brystskjold osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk låne en elektrisk fra Medela på sykehuset og den var forferdelig dårlig. Fikk ikke ut en dråpe. Kom hjem og brukte min elektriske fra Avent og pumpet en avent kopp full, fort som bare det. Fikk beskjed av sykehuset at babyen måtte ha mme i tillegg til amminga siden jeg ikke fikk pumpet ut noe(de mente jeg hadde lite/ingen melk) men han har den dag i dag ikke fått smakt mme(3år) fordi jeg dro hjem og prøvde ei anna pumpe og alt gikk som smurt etterpå Det som funker for noen, funker ikke for alle så du må nesten bare prøve hva som funker for deg. Det beste er om du får låne ett par forskjellige pumper, Avent, medela, mam kanskje? vet at sykehusene og helsestasjoner låner ut.Noen som har noe erfaringer med disse merkene ang Brystpumpe, flasker, ammeinnlegg, brystskjold osv?
Veldig både og her ser jeg.Jeg fikk låne en elektrisk fra Medela på sykehuset og den var forferdelig dårlig. Fikk ikke ut en dråpe. Kom hjem og brukte min elektriske fra Avent og pumpet en avent kopp full, fort som bare det. Fikk beskjed av sykehuset at babyen måtte ha mme i tillegg til amminga siden jeg ikke fikk pumpet ut noe(de mente jeg hadde lite/ingen melk) men han har den dag i dag ikke fått smakt mme(3år) fordi jeg dro hjem og prøvde ei anna pumpe og alt gikk som smurt etterpå Det som funker for noen, funker ikke for alle så du må nesten bare prøve hva som funker for deg. Det beste er om du får låne ett par forskjellige pumper, Avent, medela, mam kanskje? vet at sykehusene og helsestasjoner låner ut.