Medela sykehus pumpe

Brunette87

Forelsket i forumet
Noen som har kjøpt medela sykehus pumpen. Den store firkanta pumpen symphony.??

De andre medela pumpene er jo ubrukelige å pumpe vs. den på sykehuset.

Noen som har kjøpt medela sykehus pumpen. Den store firkanta pumpen symphony.??

De andre medela pumpene er jo ubrukelige å pumpe vs. den på sykehuset.

De er ganske dyre og heller ikke så enkle å få tak i som privatperson. Jeg leide i lang tid fra apotek, ble ikke så ille prismessig.

Ja dyr er dem. Men fant en side som selger til privat personer. Har medela maxi swing elektrisk dobbelt pumpe, og håndpumpe, men dem er ikke i nærheten av å pumpe like effektivt som sykehus pumpa. Har til å med måtte reklamert 3-4 ganger på den pumpa. Så da fant jeg ut at jeg like godt kan investere i en symphony.

Ja dyr er dem. Men fant en side som selger til privat personer. Har medela maxi swing elektrisk dobbelt pumpe, og håndpumpe, men dem er ikke i nærheten av å pumpe like effektivt som sykehus pumpa. Har til å med måtte reklamert 3-4 ganger på den pumpa. Så da fant jeg ut at jeg like godt kan investere i en symphony.

Jeg har også Maxi Swing, ikke mye å skryte av ifht Symphony nei. Så om du syns det er verdt å bruke så mye penger på en pumpe, er det jo en drøm å bruke Symphony :)

Freestyle er sterkere enn swing. Jeg har en gammel pump-in-style som kommer i sekk, den er enda bedre. Men symphonie er noe eget!

Jeg har leid medela Symphony fra apoteket, brukte den på sykehuset selv og tenkte det var greit å fortsette med samme siden den funket så bra. Angrer ikke, hadde kjøpt den om det ikke gikk an å leie.

Back
Topp