Medela swing reservedeler

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som vet om det går an å få kjøpt ekstra deler til Medela swing maxi? Skulle hatt alt ekstra så vi slapp å vaske å koke mellom hver pumping.

Men jeg finner ikke ut hvilke deler jeg trenger og sånn

Jeg fikk beskjed på Ullevål at jeg ikke trengte å koke alt mellom hver gang. Det holder med en gang i døgnet. Holder med å skylle i vann og lufttørke mellom pumpingene. Ring sykehuset å snakk med dem.

Kan veldig teori kjøpe ein til? Så har du to fulle sett?

Det er en mulighet, men hadde vært kjekt å slippe og betale 2000 kroner til for en pumpe. Det er jo motoren som koster penger, ikke resten.

Jeg fikk beskjed på Ullevål at jeg ikke trengte å koke alt mellom hver gang. Det holder med en gang i døgnet. Holder med å skylle i vann og lufttørke mellom pumpingene. Ring sykehuset å snakk med dem.

Her sa de jeg måtte vaske og koke mellom hver gang, pga at det er melk det er snakk om, men kan høre hva jordmoren som kommer på hjemmebesøk sier.

Evt noen som vet om jeg kan bruke delene til Medela symphony sammen med motoren til swing? For til symphony har de det for å koble til motoren til 300 kr for doble sett

Tror alle "trompeter" etc går om hverandre på pumpene. Sjekk finn.no, der er mange som selger unna utstyr som ble kjøpt på sykehuset, men aldri brukt siden.

Du skal ok kunne bruke "trompeten" om hverandre ja, systemet er vel egentlig likt bortsett fra motoren og hvordan denne er koblet på?

For noen år siden jobbet jeg på et apotek som leide ut brystpumper og vi solgte da noen sett som inneholdt alt du trengte, ventiler, skjold osv. sjekk på sidene til medela tror de fortsatt selger de pakkene.

Back
Topp