Medela Motion InBra brystpumpe

Ariell98

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
♡ Babymais2026 ♡
Noen som har erfaring med denne? Den er ganske ny, så det er lite omtaler på nett.

Liker at det er få deler, og at delene kan vaskes i oppvaskmaskinen og steriliseres i mikro. Så tidligere på momcozy, men de må håndvaskes tror jeg?:eek: Og det er helt uaktuelt for meg. Har en medela swing maxi allerede, men hater å styre med de slangene og den pumpe-BHen. Så den ble minimalt brukt sist.

Fant en god del amerikanske negative reviews på den dyre versjonen, som heter «Magic». Men da mest rundt funksjonaliteten på appen, noe «Motion» versjonen ikke har.

Noen som har erfaring med denne? Den er ganske ny, så det er lite omtaler på nett.

Liker at det er få deler, og at delene kan vaskes i oppvaskmaskinen og steriliseres i mikro. Så tidligere på momcozy, men de må håndvaskes tror jeg?:eek: Og det er helt uaktuelt for meg. Har en medela swing maxi allerede, men hater å styre med de slangene og den pumpe-BHen. Så den ble minimalt brukt sist.

Fant en god del amerikanske negative reviews på den dyre versjonen, som heter «Magic». Men da mest rundt funksjonaliteten på appen, noe «Motion» versjonen ikke har.
Sett en del på disse jeg også. Så også at lyden kunne gjøre at den ikke ble så veldig diskré.

Jeg har ikke brukt akkurat Motion InBra selv, men jeg vurderte den ganske seriøst sist jeg skulle kjøpe pumpe. Det som fristet mest for min del var også at det er færre deler og at de tåler oppvaskmaskin. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om slanger og pumpe-BH, jeg syntes også det ble så mye styr at jeg endte med å bruke pumpen mye mindre enn jeg egentlig hadde tenkt.

Det jeg har hørt fra noen som har prøvd lignende “in-bra” pumper er at de er veldig praktiske i hverdagen, men at de noen ganger ikke er like kraftige som de mer tradisjonelle pumpene. Samtidig er det jo mye bedre å faktisk bruke en pumpe litt oftere enn å ha en veldig effektiv en som bare blir liggende i skapet.

Lyden har jeg også sett nevnt flere steder, men virker som det varierer litt hvor mye man legger merke til det. For hjemmebruk tenker jeg kanskje ikke det gjør så mye.

Jeg endte opp med å kjøpe pumpen, da den var på tilbud til 1890 (den doble) :) krysser fingrene for at den funker bra, og får se om jeg husker å oppdatere her i denne tråden etter hvert for de som måtte finne tråden senere :)

Har åpenbart ikke prøvd den enda, da jeg kun er 33 uker på vei. Men har putta den i BH-en (det ser veldig komisk ut med de store klumpene i BH-en :hilarious:) og prøvd å demontere. Virker så langt lettvint!

Back
Topp