Medela Harmony manuell brystpumpe

Karsol

Elsker forumet
nokon som har erfaring med denne, eller har andre å anbefale. Brukte ikkje sist men har litt lyst på no

hei er ny her jeg men drister meg til å svare på spørsmålet ditt. har ikke erfaring med den, men brukte avent manuell pumpe forrige gang. syntes den var grei jeg.

brukte manuell eg og.. kjøpte den på apoteket. medela trur eg den hette. skal bruke den på han i magen,, var helt grei den å :D

lykke til ....[:D]

jeg har kjøpt samme pumpa, men har ikke brukt den enda... så det gjenstår å se[:)]

Jeg har den. Fungerer til sitt bruk, men er nok litt tyngre med manuell enn elektrisk pumpe

e vet ikke me dne manule..men e har freestail elektrisk bryst pumpe fra medela å kan pompe ne eller to pupper alt etter å e vil å kan å bruke dne på opladbar beteri vist e ikke e i nærhete av strøm...men ikke prøvd den enda men ho e kjøpte dne av sa det var den beste ho noen gang hadde brukt for den tømte pupene helt

ORIGINAL: mamma02og10

hei er ny her jeg men drister meg til å svare på spørsmålet ditt. har ikke erfaring med den, men brukte avent manuell pumpe forrige gang. syntes den var grei jeg.

Det er den eg har sett på og, men denne har var litt billigere og vil ikkje legge så mykje peng i det for eg veit ikkje kor mykje det blir brukt

jeg brukte denne forje gang og den er helt grei [:D]

Back
Topp