Medbragt flaske- behandling?

~miluna~

Forumet er livet
O`vise damer: lurer litt her oxo jeg [:D]
Assa.. tenkte å håndpumpe meg litt sånn at jeg kan ha med flaske på tur tilfelle rottefella... (ække så fan av offentlig amming jeg [:-])

Hvordan skal jeg behandle flaska? har foreløbig ikke kjøpt sånn flaskeholder som holder på temperaturen.
Kan jeg bare ha den stående oppi veska, er det greit nok? Hvis jeg pumper meg feks. kl 17- hvor lang levetid har melken da? jeg får jo verken varmet opp eller noen ting, men regner med at den beholder varm nok temp. nå i sumarvarmen... [8|]

Hm, godt spørsmål. Jeg kan dessverre ikke svare deg, men håper noen andre kan det for dette lurer jeg også på...

Ok, lest og notert bak øret [;)]

Har ikke så store motforestillinger selv mot å amme offentlig så lenge jeg ikke kjenner folka. Synes nesten det er verst foran slekt og venner jeg kjenner sånn halvveis godt. Hvorfor skal onkelen min liksom sitte der og ha panoramautsikt til puppenen mine???

Mitt største problem er den hersens sårheten og soppen i melkegangene. Hvorfor kan ikke alt det trøbbelet der bare gå og legge seg en gang for alle?

Men lykke til med å amme-offentlig-utfordringen, Miluna. Vi sees nok ammende på hver vår benk midt på Oslo City [:D][:D][:D]

Hihi ja, oslo city er stedet vettu! [:D] 
Enig med deg ang å amme foran kjentfolk... føler meg ikke helt komfortabel med det gitt, selv om jeg har gjort det foran noen av dem allerede (men da dekker jeg godt til hehe) 

Ble jo (nesten) fort vant til å sitte halvnaken foran alskens jordmødre på barsel! Var på ullevål hotellet noen dager, og da bare låste de seg selv inn nøyaktig 0,1 sekund etter at de har banka svakt på døra. Så satt man der med jura blottlagt...mens jordmødrene instruerte og pumpet i vei med brystene mine [&:] høhø, for dem er jo det heeelt naturlig, mens for meg var det litt...unaturlig!! [:D][8D]

Lykke til du oxo - og god bedring mtp sopp og sårhet!!! [:)]

Har vært på en del sentre rundt og stor forskjell på stellerom/ammerom. I Kr.sund satt jeg og ammet på stellerommet, men fikk skjenn og beskjed om å sette meg ut på en benk istedet... Hm.. ja vel![8|] Er ikke så ivrig på det, selv om jeg er vant til å blottlegge meg nå.....[>:]

ORIGINAL: Irene30

Har vært på en del sentre rundt og stor forskjell på stellerom/ammerom. I Kr.sund satt jeg og ammet på stellerommet, men fikk skjenn og beskjed om å sette meg ut på en benk istedet... Hm.. ja vel![8|] Er ikke så ivrig på det, selv om jeg er vant til å blottlegge meg nå.....[>:]

Thi-hi, ja det kommer vel med litt trening - som med det meste annet. Får bare hoppe i det og la det stå til. Sånn langt tilbake i tid var jo puppene bare et redskap for å bringe arten videre - og hadde ingen ting med privatliv å gjøre... Den tanken hjelper meg litt [&:]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: Irene30

Thi-hi, ja det kommer vel med litt trening - som med det meste annet. Får bare hoppe i det og la det stå til. Sånn langt tilbake i tid var jo puppene bare et redskap for å bringe arten videre - og hadde ingen ting med privatliv å gjøre... Den tanken hjelper meg litt [&:]

Det er sant..[:D]

Roseby senter i Molde har den flotte skinnsofaen vi kan amme i på stellerommet! Burde vært sånn på alle senter.

vet ikke om mm og mme går for det samme men mme kan jo oppbevares kjølig i et døgn.

jeg ville gått til innkjøp av en sånn liten falske kjøler.så kan du pumpe den du vil ha til dagen etter å bare ha det i kjøleskapet imellomtiden[:)]

leste på generelt at man ikke skal varme mm i micro??mme og mm går vel for det samme når det gjelder oppvarming[8|]

Back
Topp