Med tungt hjerte forlater jeg dere

1+1

....
Etter en blødning i går, fikk jeg konstatert MA hos legen i dag (6+6). Ultralyd viste at fosteret har dødd tidlig, og at kroppen ikke har registrert hva som har skjedd. En utrolig trist og tung dag, etter 10 mnd med prøving og 3 uker i lykkerus :(

Ønsker dere masse lykke til videre her på februar <3
 
Nei :( det var veldig trist! Jeg håper du blir fort gravid igjen!! Klem.
 
Nei! Så utrolig trist :( Føler veldig med deg, har sett hvor ønsket dette barnet var og har selv grått meg gjennom MA tidligere.
Håper kroppen er fort i gang igjen og at det snart blir deres tur.
 
Så utrolig trist.
håper du snart er lykkelig igjen med ny spire på gang.
Stor klem til deg!
 
Nei! Så utrolig trist :( Føler veldig med deg, har sett hvor ønsket dette barnet var og har selv grått meg gjennom MA tidligere.
Håper kroppen er fort i gang igjen og at det snart blir deres tur.

Takk fine <3 Godt å få støtte fra noen som vet hvordan dette føles. Hvordan utspilte MA seg? Fosteret døde veldig tidlig, så er ikke store greiene som skal ut. Har begynt å blø, men legen sa det måtte gå sin gang. Er så redd for smertene og hva jeg har i vente.
 
Så leit, en god klem sendes til deg.

Håper spiren sitter snart.
 
Takk fine <3 Godt å få støtte fra noen som vet hvordan dette føles. Hvordan utspilte MA seg? Fosteret døde veldig tidlig, så er ikke store greiene som skal ut. Har begynt å blø, men legen sa det måtte gå sin gang. Er så redd for smertene og hva jeg har i vente.

Det er nok litt individuelt tror jeg.
Jeg hadde en MA i 2009. Ble oppdaget i uke 12 og fosteret hadde mest sannsynligvis vært dødt i 5 uker. Min MA endte dramatisk med innleggelse pga stort blodtap :( Hadde ikke så store smerter egentlig.

Håper det går lett for deg ♡
 
Jeg har mistet 6 ganger, og det har vært varierende vondt, men såpass tidlig som det der tror jeg nok at det mest føles som en kraftig mens, og så kommer det litt ekstra gørr da. Fikk du smertestillende? Hvis ikke så kan det hjelpe med paracet/ibux. Det er vondt å miste, men plutselig så sitter spiren og da føles det veldig rett når det barnet kommer! Det er iaf min erfaring :)
 
Jeg har mistet 6 ganger, og det har vært varierende vondt, men såpass tidlig som det der tror jeg nok at det mest føles som en kraftig mens, og så kommer det litt ekstra gørr da. Fikk du smertestillende? Hvis ikke så kan det hjelpe med paracet/ibux. Det er vondt å miste, men plutselig så sitter spiren og da føles det veldig rett når det barnet kommer! Det er iaf min erfaring :)

Det var betryggende å høre! Takk som deler erfaringer <3 Jeg fikk ingenting, hun anbefalte naproxen, så har kjøpt det. Pleier å ta tre av dem ved menssmerter og det hjelper en dem. Hvor raskt skjer dette da? Begynte å blø i går, men har gitt seg og har minimalt med smerter. Vil bare bli ferdig med det.
 
Takk fine <3 Godt å få støtte fra noen som vet hvordan dette føles. Hvordan utspilte MA seg? Fosteret døde veldig tidlig, så er ikke store greiene som skal ut. Har begynt å blø, men legen sa det måtte gå sin gang. Er så redd for smertene og hva jeg har i vente.

Jeg var på tidlig ul i uke 6, og de fant hjerteaktivitet, men jeg ble satt noen dager tilbake. Både før og etter denne ul spottet jeg litt, og et par dager hadde jeg mer vondt i magen enn normalt. Så forsvant symptomene og jeg dro på ny ul i uke 8. Utviklingen hadde stoppet en gang i uke 6.
Jeg fikk cytotek og smertestillende med meg hjem fra sykehuset. Hjemmeaborten gikk helt greit, men trakk litt ut i tid. Hvis du har mulighet (hvis du skal ta cytotek), anbefaler jeg å ha barnevakt til barnet deres så du bare har deg selv å tenke på.
 
Jeg var på tidlig ul i uke 6, og de fant hjerteaktivitet, men jeg ble satt noen dager tilbake. Både før og etter denne ul spottet jeg litt, og et par dager hadde jeg mer vondt i magen enn normalt. Så forsvant symptomene og jeg dro på ny ul i uke 8. Utviklingen hadde stoppet en gang i uke 6.
Jeg fikk cytotek og smertestillende med meg hjem fra sykehuset. Hjemmeaborten gikk helt greit, men trakk litt ut i tid. Hvis du har mulighet (hvis du skal ta cytotek), anbefaler jeg å ha barnevakt til barnet deres så du bare har deg selv å tenke på.

Høres grusomt ut :( Hva smertestillende fikk du? Jeg fikk ingenting, kun anbefalt naproxen. Og jeg fikk heller ikke cytotek, dette kom til å ordne seg selv mente hun. Altså, at kroppen ville ordne opp og starte av seg selv. Høres det rart ut? Orker ikke gå sånn lenge, å vente på at noe skal skje. Og har en pappa her, så han overtar om noe skjer <3
 
det var veldig trist å høre! føler med deg, har selv mistet 5 ganger ( har et barn) og jeg kan si at når det var så "tidlig" gjorde det heldigvis ikke så vondt <3 <3 <3 mange klemmer til deg! kan hende spira sitter raskt neste gang <<3
 
det var veldig trist å høre! føler med deg, har selv mistet 5 ganger ( har et barn) og jeg kan si at når det var så "tidlig" gjorde det heldigvis ikke så vondt <3 <3 <3 mange klemmer til deg! kan hende spira sitter raskt neste gang <<3

Det hjelper veldig :) Takk som deler! Begynte det og kom alt ut av seg selv? Jeg syns det er så ekkelt å tenke på at det er noe inni der! Vil bare ha det ut å bli ferdig med det!
 
Uff nå ble jeg så lei meg på dine vegne. Helt grusomt tungt å miste. Opplevde det selv i Mars i år. Spottet litt til og fra frem til uke 8 å da så vi at fosteret hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 6. grusomt. Håper du blir raskt gravid igjen, de sier det er lett etter en MA/SA å dt ble jeg så det kan jo stemme <3
 
Back
Topp