med tiden kommer jula

Turbotekla

Gift med forumet
og mye familiesamenkomster som i denne familien har en hau av bursdager i tillegg[:D] Så da trenger jeg jo pen tøy, gjerne en fin bukse og en fin genser men gud syntes det vanskelig og finne noe fint til gravide. [&:]

men syntes det er sååå vanskelig med kjoler pga sko, har jo så store bein jo[:D]

ORIGINAL: Turbotekla

men syntes det er sååå vanskelig med kjoler pga sko, har jo så store bein jo[:D]
Hehe du er ikke alene med det problemet! Har str 40 i sko og er i tillegg både høy over vrista og bred i foten, så finsko er så og si umulig å finne, og når jula kommer så er vel faren stor for at eg i tillegg har fullt av vann i bena (siste mnd av forrige svangerskap måtte jeg bruke mannen sine slippers for de var det eneste eg fikk beina inni pga at føttene mine var dobbelt så tykke som normalt[&:])

Jeg har bestilt litt finklær fra krappe.no
Fikk de jegbestilte på dør faktisk dagen etter, så for mg gikk det raskt.
De ble en rød julekjole og en svart topp med hjerte spenne på magen like under bysten er vel mer riktig. Ellers har jeg kjøpt meg en svart  bukse, bare slik kort som jg må bruke støvlene mine til, men det blirjo et problem dersom jeg fårvann i leggene også.

Jeg skjønner problemet ditt, er vanskelig med klær til gravide mager syns jeg, litt uvant å lete på dette markedet. Men det må vel være noe som kan kamuflere litt kanskje? Hva med noe pene bukseskjørt dersom det fins no slikt, eller pene bukser dekker jo beina godt, eller en lang kjole.

Jeg har str 41/42 i sko jeg så dere må ikke klage[8D]  Hehe[:)]
Har vanskelig med å finne klær til meg selv jeg også når jeg går gravid. Har for det meste brukt joggebukser og sånn jeg, men har ikke vært i noe selskap heller da, så jeg kan ikke si noe på det...[&:]

Jeg var på jubileums fest sammen med 500 andre på lørdag og jeg hadde kjøpt men en kjole på Wero Moda. Men den var hvit så passer ikke til jul da..

Back
Topp