Med stormskritt mot nyttårsaften !!!!!

Linka

Gift med forumet
Nå som juleaften er over er det tid for januarmammaene og nå sitt nye mål : Nyttårsaften !!
Mange rundt meg sier at jeg sikkert føder på nyttårsaften , men det er jo ok så lenge det er over kl tolv. Hihihi.... nei da..... mitt lille gull er velkommen inn i denne verden i morgen om han vil.

Noen andre her som føler seg klare????

Klem

Hi hi hi [;)]
Jeg føler meg lagt i fra klar har spurt om vi kan gå noen månder tilbake men får som svar at det kan vi ikke.
Fatter ikke hvorfor????? [;)]
Har fått siste ting i orden nå og det var at jeg fant de små dynene og voksiposen. Har vært et mareritt så nå er voksi trekke på vask [:D]
Håper å kommer over til 06 men gjør jeg det ikke så gjør jeg det ikke. Bedre hu komme nå en mitt i de rød dagene i jula [;)]

Masse lykke til alle jenter og knip så godt dere kan i 4 dager til [:D]
(knip til dere blir røde [:@])

Håpa og ønska å vente til 06...Men bryr meg ikke mye om det lenger,begynner å føle meg rimlig klar- så tullemor er hjertlig velkommen! Bare hun tar hintet...[;)]
Ho har en storesøster som begynner å bli utolmodig og,spør og maser hver dag nå om når baby'n er klar til å komme ut!

Jeg er veeeldig klar, men pappaen er ikke klar før etter nyttår.. Håper jo selvføgelig at den holder seg der inne til da jeg også.. Men etter 12 er den hjertelig velkommen i supermann fart..

Er utroooolig klar nå, men selfølgelig er det jo best å vente noen dager til ja!

e så klar som jeg kan bli! håper jeg får bli satt på kur i mårå

ORIGINAL: virri

e så klar som jeg kan bli! håper jeg får bli satt på kur i mårå

Hvor langt på vei er du???
Lykke til hvis du blir satt i gang i morgen.
Har du fått deg sladrevenn???

føler meg ganske klar jeg:) Men ser helst at jeg ikke får før over nyåret...

eg e 9 mnd og 11 dager på vei...

Jeg er veeeldig klar. Så lenge barnet hilser på verdenen etter kl 24 nyttårsaften er det fint.

jeg stresser litt jeg, for jeg ønsker så gjerne å få babyn i 06....og det merker selvfølgelig tassen i magen. Det føles som om noen står å trekker i underlivet, slik at musklene bare spjeler....Sover overhodet ikke noe godt om natta, og jeg ser at magen har falt ned..Men har ikke vondt direkte eller, så jeg rekner med og eller håper at den holder seg inne til lørdagen etter kl 00!!!Mamma fødte 4 uker for tidlig, og søster mi 12....så jeg føler liksom at jeg har anlegg for det....Men 4 dager?!det bør vi jaggu klare dere;)
Spent på hvem den neste blir jeg...hi hi

Back
Topp