Med stormskritt mot fødselen....

Linka

Gift med forumet
Ja damer, da er det ikke så lenge igjen. Er det noen som begynner og få litt nerver???
Dette er nr to for meg, men jeg er mer nærvøs nå. Husker at jeg lå på føden da jeg skulle ha Christian og fortalte sambo med store ord at det ikke ble en til nei....
Egentlig hadde jeg en grei fødsel så jeg vet ikke hva jeg gruer meg til.

Så damer.... hvordan går det med dere????

Klem

He,he...Nå er du jo litt over 2 uker lenger enn meg da![8|]
Søren og...Men sant det,er jo ikke så lenge igjen![;)]
Egentlig gleder jeg meg...Skal bli så herlig å få en ny liten tass å kose seg med!!![:D]
Hadde du en grei fødsel første gangen,så blir det bedre denna gangen...
Med nr 2 her tok det halvparten av tida med nr 1,og hele opplevelsen hadde en jo vært med på før- så visste jo litt mer.
Synes det gikk kjempe kjekt,og reiste hjem dagen etterpå!

Huff.... Dette er min første! Men kan faktisk ikke si at jeg gruer meg så veldig, jeg! Men det er vel noe jeg sier NÅ...... [&:] lille Vetle vår må jo ut uansett! Men har fått noen slike "hjelp!Bare 3 måneder igjen"-tanker av og til! Og det viser så utrolig godt på tickeren at jeg er over halvveis! [:)]

Har fått høre et par skremmende fødselshistorier i det siste, men prøver heller å tenke på alle de som går bra! Og å ha "litt" vondt skal jeg tåle! [:)] skikkelig tøff i trynet nå, ja... [8D]

Jeg gleder meg til fødselen jeg! Det var noe av det jeg tenkte på før avgjørelsen om en til var tatt, "skal jeg ikke få oppleve dette flere ganger?". Jeg har opplevd det to ganger før, det er helt fantastisk, selvfølgelig den belønningen du får etterpå. Mine fødsler har ikke vært dramatiske, men heller ikke spesielt "lette". Merker likevel at jeg er mer engstelig for at ikke barnet skal være "friskt" denne gangen enn de andre.

Lykke til alle sammen, både med siste trimester og fødsel!!!

Jeg synes det går kjempe sakte.. Heldigvis kanskje, fordi jeg har skikkelig fødselsangst.. Har INGEN lysst til å føde.. Eller tenke mer på det.. *sukk*

Da er jeg 27 uker på vei og 5 dager ifra 3 trimester. Spennende dette altså. Igår var det akkurat tre mnder igjen til termin.

Klem

Back
Topp