Med sorm og smerte

tante82/MAx6

Glad i forumet
I dag våknet jeg faktisk av at t.rød kom med storm og smerte. Sattser for fult igjen når det er over[:D]

så trist[:(][:(][:(]sender deg en trøsteklem

Da er det bare og hoppe på karusellen igjen, godt du tar det med godt mot. Håper det blir dere stur snart [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Da er det bare og hoppe på karusellen igjen, godt du tar det med godt mot. Håper det blir dere stur snart [:D][:D][:D]
[/quo
jadda[:D] innen 2 mndhar jeg bestemt meg at vi skal få det til[:D] Må da bli ein gang vis vi har sex ver dag??!![:D][:D][:D]

hihi [:D] hver dag faktisk, vet ikke helt om han får lada opp da, men godt er det uansett så bare stå på 

Har hørt at annakvar dag er bra nok, får han(svømmerane) seg en liten "pause" også. + så føles det kanskje ikkje såå ut som pliktsex[;)]

Men trist at tante rød dukka opp, alltid lika kjipt da..[&:] men får håpe at som du seier, så har dere klart det innen 2 mnd!![;)]

ORIGINAL: [miss]

Har hørt at annakvar dag er bra nok, får han(svømmerane) seg en liten "pause" også. + så føles det kanskje ikkje såå ut som pliktsex[;)]

Men trist at tante rød dukka opp, alltid lika kjipt da..[&:] men får håpe at som du seier, så har dere klart det innen 2 mnd!![;)]

Hehe,ja,pliktsex er vel ikke like godt som tilfeldig sex[:D] Håper virkelig det skjer noe innen 2 mnd. Er det noe dere anbefaler,som kosthold og trening??Er det noe mat jeg bør unngå,som gotteri og cola,ting med sukker?? Er veldig usikker på om det faktisk har noen betydning på om vi blir gravide fortere.

har hørt at cola og kaffi ikke er så bra[8|][8|]er jo verd og prøve[;)]fikk beskjed når vi hadde satt inn egg så var det ikke bra med for mye cola/kaffi et par kopper/glass var ok.lykke til[;)]

masse masse lykke til i neste pp

ORIGINAL: tigergirl

masse masse lykke til i neste pp

Back
Topp