Kraaka Gift med forumet 31 Jan 2006 #21 Mamma og pappaen til førstemann var med sist. Denne gangen så blir det pappa til Isabella og svigermor...Mulig mamma får også..hehe!! Får se!
Mamma og pappaen til førstemann var med sist. Denne gangen så blir det pappa til Isabella og svigermor...Mulig mamma får også..hehe!! Får se!
3.gangsfødene Betatt av forumet 31 Jan 2006 #22 bare faren til rebecca...synes d skulle være vår opplevelse...[:)]
x1xTrista Elsker forumet 31 Jan 2006 #23 I utgangspunktet kun samboer som skal være med, men jeg har søstera mi i bakhånd [:D] Kunne ikke falle meg inn å ha med mamma....
I utgangspunktet kun samboer som skal være med, men jeg har søstera mi i bakhånd [:D] Kunne ikke falle meg inn å ha med mamma....
*Chill* Forumet er livet 31 Jan 2006 #24 Bare pappaen var med, men hadde besteveninda mi i bakhånd i tilfelle pappen var bortreist!
BeateH Glad i forumet 31 Jan 2006 #25 Første fødsel hadde jeg med mammaen min i tillegg til pappan, de andre to gangene kun pappan..
Dama Gift med forumet 31 Jan 2006 #26 kun pappan, og han skal være med denne gangen også (såfremt vi får noen til å passe datteren vår imens fødselen pågår)
kun pappan, og han skal være med denne gangen også (såfremt vi får noen til å passe datteren vår imens fødselen pågår)