med p fødselen..

ToveSa

Forelsket i forumet
hvem hadde dere med p fødselen?

Pappa'n

Pappa`n.Tror ikke jeg ville hatt noen andre.Det er liksom litt privat da.....

Pappan!! Men hadde mamma min klar, siden pappan kom hjem på termin dato... Nå etter på så tenker e at det hadde ikke skadet om mamma var der å.. siden fødselen tok så lang tid. Var litt redd/usikker når typen var ute å røykte/åt mat/tok pause[:D].. da hadde det vært greit å hatt ho der!

Pappa'n her også! Jeg syns også det er for privat til å ha med andre!!

Mathilde sin pappa!!!

Pappaen har vært med begge gangene men første gang ble han kasta ut når det ble narkose [&o]

Jeg har tenkt å ha med mannen min, altså faren til barnet.

Pappaen til lillegutt og mamma..

jeg har også tenkt å ha med bare pappa'n

min elskede mann var hjerteleg tilstede for å se sitt fyrste barn bli satt til verden!!![:D][:)]

Kim....var jeg og han som laga Linea, så da føltes det mest naturlig og bare være oss to tilstede[:)]

Jeg hadde bare med pappaen...:)

Mannen min (faren til guttene), Men han gikk ut da Albert ble tatt med keisersnitt, det orket han ikke, så da var svigermor med.

Pappan[:D]

hadde pappan, men han fikk jo ikke bli med på det hele da..
så sann i grunn, så hadde jeg et rom fult av grønne folk..[:D]

da jeg fikk førstemann for snart 9 år siden,var det min mor som var med,hun sa det var helt fantastisk og se. hun har selv født 5 barn og viste hvordan det føles,men det og se det sa hun,det var kjempe stort.

denne gangen skal pappaen til lillemann være med,tror han gruer seg litt. er usikker på hva han skal gjøre,jeg har sakt at bare han er der, så gjør han mer enn nok,moralsk støtte(skader ikke om han masserer ryggen oxo[;)])hehe

Back
Topp