Med hjerterom og husrom ❤

For en koselig oppdatering! Det er lov å sparke bort styggen på ryggen nå, du har kommet langt :D Men skjønner at dere vil komme gjennom den nesten ULen :) Krysser fingrene for at alt ser bra ut der, og at bekkenet oppfører seg fremover ❤️

Takk ❤️
Satser på at styggen sparkes langt vekkistan i morgen etter klokken 15 :joyful:

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen din? ❤️
 
Så gøy lesing :happy: Godt å se at det er god fremgang, tenk at du allerede er 12 uker!! :D Tiden går fort! :)

Takk, føles litt utrolig at jeg er kommet til 12 uker og at det ser ut til å gå bra denne gangen :)

Håper du snart får din positive test ❤️

Gratulerer med 12 uker :smiley-bounce022:love7

Takk ❤️ Føles nesten litt uvirkelig. Tiden har fått så utrolig sakte de første 10 ukene, men syns faktisk det har gått litt fortere nå de siste par uker. Nå skal jeg bare nyte det :happy:

Hvordan går det med deg?
Hvordan er formen din? ❤️
 
Takk, føles litt utrolig at jeg er kommet til 12 uker og at det ser ut til å gå bra denne gangen :)

Håper du snart får din positive test ❤️
Ja det er jo trygt å ha passert grensa :) Takk, håper også det klaffer snart :Heartred Er i dpo-land nå, så har jo et lite håp :)
 
Takk ❤️ Føles nesten litt uvirkelig. Tiden har fått så utrolig sakte de første 10 ukene, men syns faktisk det har gått litt fortere nå de siste par uker. Nå skal jeg bare nyte det :happy:

Hvordan går det med deg?
Hvordan er formen din? ❤️[/QUOTE]

Er på 3 dag uten kvalmen idag, utroooolig deilig :) 10 uker idag og første sv.skaps kontroll imorgen.. så rett bak deg.. hehe.. går treeegt, men vet jo at plutselig er jeg i fødsel og tiden gikk egentlig ganske fort :excited001 føles jo som jeg nettopp ble mamma for første gang, men han er jo 10år til sommeren :confused004:laughing002
 
Takk ❤️
Satser på at styggen sparkes langt vekkistan i morgen etter klokken 15 :joyful:

Hvordan går det med deg? Hvordan er formen din? ❤️
Krysser alt jeg har :happy: Det går fint, kvalmen er der, men jeg fungerer da. Mye trøtt og sliten, men det går også forhåpentligvis over etterhvert :) 8+0 i morgen, det går faktisk ganske fort! Lykke til i dag❤️
 
Så flott oppdatering! Gratulerer med 12 uker og sluttspurten på 1. Trimester! Jeg har enda 2 uker til andre trimester, men holder ut allikevel! :) håper UL blir stas!
 
Er på 3 dag uten kvalmen idag, utroooolig deilig :) 10 uker idag og første sv.skaps kontroll imorgen.. så rett bak deg.. hehe.. går treeegt, men vet jo at plutselig er jeg i fødsel og tiden gikk egentlig ganske fort :excited001 føles jo som jeg nettopp ble mamma for første gang, men han er jo 10år til sommeren :confused004:laughing002

Ja, er rart hvor fort tiden plutselig kan gå. Syns selv at det er utrolig at jeg snart har ei lita tulle på 3år. Snart sitter vi begge to med et nytt lite knøtt i armene og lurer på hvor tiden ble av :wideyed::love7
 
12+5 i dag:love017

Var på TUL på tirsdag (12+2) og fikk det et bedagelig lite knøtt på 6cm :love7

Capture+_2019-01-08-22-20-00~4.png

Var ikke mulig å få noe veldig godt bilde, da lille helst ville ligge med rompa opp, hodet ned og ryggen til :hilarious:
Etter å ha "plaget" lille med problem en stund og forsøkt å hoppe litt opp og ned :p fikk vi lille til å snu seg, men da fikk vi bare fronten.
Vi fikk uansett se at hjerte, magesekk og nyrer fungerer og lille er målt til riktig størrelse. Pga hvordan h*n lå fikk vi ikke målt nakkefold, så får bare vente i spenning på OUL til vi får sett ting mer grundig :)

Ellers har jeg fått meg en ny runde med sinusitt, så har egenmeldingsdag i dag. Håper det gir seg fort, føler jeg er syn 1 gang i måneden. Er ikke mer enn 3 uker sist jeg hadde en runde. Er rimelig lei, føler jeg aldri får hentet meg skikkelig inn og er fortsatt mye trøtt.
Sovner på sofaen hver ettermiddag og har minimalt med overskudd til vesla, mannen og hunden. Håper det snur snart, for jeg får så uendelig dårlig samvittighet ovenfor Lillemor når hun kommer og vil ha meg med i lek, men jeg er halvveis bevisstløs. Blir ikke mye oppmerksomhet på mannen heller.
Jaja, 2. trimester snart, krysser fingrene for at energien kommer stormende tilbake da.

Ellers merker jeg bekkenet mer. Kjenner det dessverre ekstra godt i dag, siden jeg for det meste igger rett ut på sofaen under flere pledd, og når jeg da går ut med hunden kjenner jeg det god bak i bekkenet over begge ileosacral-leddene:sorry:
God jeg har frihelg med mannen hjemme nå:)
 
12+5 i dag:love017

Var på TUL på tirsdag (12+2) og fikk det et bedagelig lite knøtt på 6cm :love7

Vis vedlegget 285248
Var ikke mulig å få noe veldig godt bilde, da lille helst ville ligge med rompa opp, hodet ned og ryggen til :hilarious:
Etter å ha "plaget" lille med problem en stund og forsøkt å hoppe litt opp og ned :p fikk vi lille til å snu seg, men da fikk vi bare fronten.
Vi fikk uansett se at hjerte, magesekk og nyrer fungerer og lille er målt til riktig størrelse. Pga hvordan h*n lå fikk vi ikke målt nakkefold, så får bare vente i spenning på OUL til vi får sett ting mer grundig :)

Ellers har jeg fått meg en ny runde med sinusitt, så har egenmeldingsdag i dag. Håper det gir seg fort, føler jeg er syn 1 gang i måneden. Er ikke mer enn 3 uker sist jeg hadde en runde. Er rimelig lei, føler jeg aldri får hentet meg skikkelig inn og er fortsatt mye trøtt.
Sovner på sofaen hver ettermiddag og har minimalt med overskudd til vesla, mannen og hunden. Håper det snur snart, for jeg får så uendelig dårlig samvittighet ovenfor Lillemor når hun kommer og vil ha meg med i lek, men jeg er halvveis bevisstløs. Blir ikke mye oppmerksomhet på mannen heller.
Jaja, 2. trimester snart, krysser fingrene for at energien kommer stormende tilbake da.

Ellers merker jeg bekkenet mer. Kjenner det dessverre ekstra godt i dag, siden jeg for det meste igger rett ut på sofaen under flere pledd, og når jeg da går ut med hunden kjenner jeg det god bak i bekkenet over begge ileosacral-leddene:sorry:
God jeg har frihelg med mannen hjemme nå:)

Herlig da å få bekreftet at alt ser fint ut :love7 Selv om lille rampen var litt fotosky da :hilarious::Heartred
 
Så fin liten baby, og gratulerer så mye med å ha passert de magiske 12 ukene :D ❤️ Nå håper jeg at jeg kan følge etter!
 
Så fin liten baby, og gratulerer så mye med å ha passert de magiske 12 ukene :D ❤️ Nå håper jeg at jeg kan følge etter!

Tusen takk ❤️
Håper at alt går bra med deg og at du får din lille septemberskatt ❤️
Er inne hver dag og følger med på utviklingen hos deg :)
 
13+0 og 2. Trimester :talk017

❤️ IKM 12.11
❤️2-3 på digital (12.11)
❤️Test- og kontrollstreken like sterke (16.11)

❤️5+0 (19.11)
❤️3+ på digital (19.11)
❤️Se liv på TUL uke 6-7 (04.12, 7+2)

❤️Se liv på TUL uke 10 (17.12)
❤️12+0 risiko for SA/MA avtar (06.01)
❤️ Se liv på TUL 12+2 (08.01)
❤️ 2. Trimester (13.01)
⭐ Kjenne liv
⭐ OUL 25.02
 
Back
Topp