Med håp om å bli her helt til april

<3 Juli2014 - mai2016 <3

Flørter med forumet
Hei!
Melder meg inn her med dere jeg:)
Om alt går som vi håper, blir vi en familie på fem i begynnelsen av april!

Vi slet veldig med å få første, som kom ved hjelp av ivf i 2014. Så, utrolig nok ble vi gravid på egenhånd, da førstemann var 13 mnd og lillesøster kom i 2016:D
I og med at vi antok at lillesøster var et lykketreff av de sjeldne og at jeg nå er 40 år...:wideyed:, har vi ikke tenkt på beskyttelse engang. Uansett, går dette bra ønskes en liten en hjertelig velkommen!

Håper alle mageboere her, holder seg her til april 18:Heartred
 
Hei!
Melder meg inn her med dere jeg:)
Om alt går som vi håper, blir vi en familie på fem i begynnelsen av april!

Vi slet veldig med å få første, som kom ved hjelp av ivf i 2014. Så, utrolig nok ble vi gravid på egenhånd, da førstemann var 13 mnd og lillesøster kom i 2016:D
I og med at vi antok at lillesøster var et lykketreff av de sjeldne og at jeg nå er 40 år...:wideyed:, har vi ikke tenkt på beskyttelse engang. Uansett, går dette bra ønskes en liten en hjertelig velkommen!

Håper alle mageboere her, holder seg her til april 18:Heartred

Gratulerer så mye
 
Gratulerer [emoji1]
 
Gratulerer [emoji173]️
 
Gratulerer! Så koselig å høre at dere klarte det helt på egenhånd:) satser på vi alle blir her til april :)
 
Tusen takk alle flotte damer! Vil samtidig gratulere dere også så mye med graviditeten! :)
Prøvde å takke en og en, men fant ut at jeg med det havnet på toppen av listen hele tiden - litt dumt å bumpe meg selv opp hele tiden :rolleyes: :p
 
Gratulerer [emoji108]
 
Back
Topp