med fare for

Søøtnoos

Elsker forumet
og lage en klagetråd så lurte jeg litt på om noen vet om noe som hjelper mot intens øreverk??? skal t legen i morgen og får sikkert pencilin men får ikke sove NÅ og endelig sover lillegutt... trenger hjelp og tips sårt for sitter her med hoste, øreverk og 39 i feber... og er utslitt

En parlagin?? Håper du blir bedre[:)]

Prøv med nesespray og paracet.

Godbedring og håper at du blir frisk fort.

Hvis du tar masse masse nesedråper, så kan vel det hjelpe å løsne opp litt rundtforbi. Evt koke litt kamillete og dryppe forsiktig i øret? Evt aloe vera?
Ellers så er jo paracet og ibux kjekt.

innvirker ikke det på mm??? tatt paracet og nesespray men ingenting hjelper[:o][:o]

Vet ikke, det kan hende.. Eneste som virker på meg, ihvertfall. Paracet er for svakt..

Hadde nettopp ørebetennelse jeg også, og bihulebetennelse.. Eneste som hjalp var å ta 1 paracet og 1 ibux samtidig (tips fra legevakten).
Ellers ingen tips, men god bedring [:)]
Forresten, kan du ikke pumpe deg litt, og dryppe MM i øret? Kan jo hende det hjelper.. MM skal jo funke på det meste [:D]

jeg har hørt at hvitløk skal hjelpe? er visst et gammelt kjerringråd... er ikke sikker på hvordan, men mener det var noe med at man skulle knuse et par fedd, legge de i noe som puster (tynt kjøkkenhåndkle eller noe) og holde det inntil øret...

men om det virker, det aner jeg ikke...

ORIGINAL: Orly

Hvis du tar masse masse nesedråper, så kan vel det hjelpe å løsne opp litt rundtforbi. Evt koke litt kamillete og dryppe forsiktig i øret? Evt aloe vera?
Ellers så er jo paracet og ibux kjekt.
Kok litt vann og olje og ta på en bomul og prøv og få den til å trekke forsiktig inn i øre også

Back
Topp