Med fare for ..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
.. Å si det for høyt .

*hvisker laaavt* Lillegutt sover, og det har han gjort siden kl 20[:D]
*BANK I BORDET*

Og gjett hvor han sover? Jo, i min seng[8D]
Vi har begynt med "samsoving" vi ..
Han kunne sikkert fint ha sovet i sin seng nå,
men det er lettere å roe han ned om han skulle bli urolig på natta[;)] Eller på kveldene for den saks skyld ..
Å flytte han tilbake på eget rom, er en kamp jeg skal ta opp(det trenger jo ikke bli det, men forbereder meg på det værste sånn i tilfelle[8D]) når han har sovet natta gjennom i 1 uke :))

Godt er det i allefall å få nyte stillheten ;)

God helg alle sammen! ;¤

så deilig da! Jeg så på min side i dag at de trenger ofte litt nærhet om natta nå i disse tidene, så det ender som regel oppi vår seng her også om natta .. [;)]

Sover i samme seng vi også, det eneste som fungerer her ;) Noen trenger mer nærhet, så da ser jeg ikke vits med å kjempe den kampen riktig enda ;p

Nyt søvnen, så håper jeg det går bra og flytte han på eget rom etterhvert :)

God helg vennen <3

Håper du har sikret kanten.. [&:][&:][&:]

ORIGINAL: Sicily

Han sover innerst mot veggen, med en vegg av min dyne rundt seg på yttersiden [:)]
Rommet er ikke så langt fra stua, så jeg hører hver minste lyd om han skulle røre på seg [;)]
Er titt og ofte og titter i døra for å se om han har flyttet på seg :)
Han er ganske rolig av seg når han sover..
Snur seg kun over på den andre siden når han blir "lei" av å ligge på den ene ..

Gjør det noe da? :) hadde gjort det selv hvis mini sov bedre og følte seg tryggere. Det er forskjell på unger og alt går jo i perioder.[:)]

samsover selv vi, men tar han opp når han våkner for mat da[;)] Kjempe kost, jeg stresser ikke med avveningen.. med tulla gikk det naturlig, så satser på det nå å[;)]

ORIGINAL: Cathriiinee

Han sover innerst mot veggen, med en vegg av min dyne rundt seg på yttersiden [:)]
Rommet er ikke så langt fra stua, så jeg hører hver minste lyd om han skulle røre på seg [;)]
Snur seg kun over på den andre siden når han blir "lei" av å ligge på den ene ..

Mange som har unødvendige, dyrekjøpte erfaringer der.. Man vet aldri. Du er ihvertfall advart.

ORIGINAL: Cathriiinee

Mange som har unødvendige, dyrekjøpte erfaringer der.. Man vet aldri. Du er ihvertfall advart.

Jahaja?
Om han skulle være uheldig å falle i gulvet, så er ikke fallhøyden stor og så ligger det en ekstra dyne og to puter på gulvet i tillegg(nevnte ikke det i går).
Jeg er da fullstendig klar over at det kan skje, og trenger ikke advares ![;)]

Back
Topp