Med fare for å jinxe

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Så ser det ut som om blødningen min er på vei tilbake...Altså på vei bort da...[8D]

Sist jeg "ropte" hurra når den var litt borte, kom den for fullt når jeg skulle legge meg[&o]

Og siden jeg skriver dette nå så er det spennende å se om den kommer for fullt i kveld igjen...[:-][:o]

Huffda, håper det gir seg [&:]

Kanskje siden du skriver om blødningen, så forsvinner den igjen.
Ikke bekymre deg for mye, vennen. Kan hende det ikke betyr noen ting.
I et tidligere forum jeg var i så var det ei jente som hadde mye blødninger og problemer tidlig i svangerskapet. Hun var helt ute av seg. Og så fort hun fikk noe håp, så begynte hun å blø igjen. Hun var en av de som hadde mest problemer med det. Nå er det 3mnd til termin, og hun har en frisk unge i magen=).

Håper blødningen slutter!!!!

Sender en stooooor klem!

ORIGINAL: neselo

Huffda, håper det gir seg [&:]

Jeg også...Foreløpig i hele dag så har det vært brunt til ingenting...Håper det holder seg...(var det jeg mente, så jeg hadde skrevet litt feil...)

ORIGINAL: Jaybird

Kanskje siden du skriver om blødningen, så forsvinner den igjen.
Ikke bekymre deg for mye, vennen. Kan hende det ikke betyr noen ting.
I et tidligere forum jeg var i så var det ei jente som hadde mye blødninger og problemer tidlig i svangerskapet. Hun var helt ute av seg. Og så fort hun fikk noe håp, så begynte hun å blø igjen. Hun var en av de som hadde mest problemer med det. Nå er det 3mnd til termin, og hun har en frisk unge i magen=).

Håper blødningen slutter!!!!

Sender en stooooor klem!

Så jeg hadde skrevet feil da...[8D] Mente at den nå var på vei bort, og hvis jeg nå tenker eller skriver så kommer den tilbake...

Er ikke det at jeg er redd, men er bare dritt lei å fly dobbelt på do...Kan ikke bruke bind for da får jeg sopp...Tampong er jo fyfy...[:-]

Nå i hele dag har det vært fra brunt til ingenting... Ikke noe rødt og det jo bare kjempe bra...

Åja! Da skjønner jeg. Men det er jo veldig bra da!

Uansett, så syns jeg det var greit å dele den historien om hun jenta=).

Så bra[:D] Og håper du ikke begynner å blø igjen!

Stor klem[:)]!

Så bra at det er på vei "tilbake"[:)]

Håper det holder seg sånn, så du slipper fly deg ihjel[:)]

Yes...Håper jeg også...Kanskje jeg slipper unna tidligere denne gangen...Sluttet ikke å blø før i uke 9-12 med de to andre...Så dette blir spennende...

Ja, dere er sikkert drit lei, men sånn er det...[8D] hehehe....Lov det også...

Alltid ett eller annet som må gå igjen og dette er hos meg...

Veldig greit å høre om andre også som har vært igjennom noe av det samme...Er betryggende...[:)]

Back
Topp