Med fare for å jinxe meg selv...

Mymlen

Glad i forumet
Endelig har kvalmen sluppet litt taket på meg! Er fremdeles uggen men heldigvis ikke hadd oppkast og vært sengeliggende siste dagene! Og! Jeg har klart å lage meg mat selv :P Håper formen kan forbli slik en stund nå! Er 7+5 i dag.

Jeg har kommet inn i en dårlig periode nå, kvalm og sengeliggende. Håper ikke dette varer i uker :-O

Har vært kvalm og sengeliggende i over 1 uke . I dag har jeg endelig fin dag, kvalm og uggen da men klarte å komme meg ut og gå en tur og hehehe

Bra du føler deg bedre, får håpe det roer seg. :)

Vet svigerinna mi opplevde i flere ganger at hun trodde kvalmen hadde gitt seg, og så kom den tilbake, men man får bare være glad for alt man får. :)

Bra du føler deg bedre, får håpe det roer seg. :)

Vet svigerinna mi opplevde i flere ganger at hun trodde kvalmen hadde gitt seg, og så kom den tilbake, men man får bare være glad for alt man får. :)

Ja, jeg nyyyter dagene fullt ut og spiser mat mens jeg kan nå. Redd for at det kan komme tilbake så får kose meg mens jeg kan :p

Å heldige deg! Her har formen bært bad de siste 3 ukene altså...

Jeg og har vært kvalm siden slutten av uke 4 og fram til nå så det var på tide med en pause!! Har gått ned nesten 2 kg på de siste to-tre ukene da det har vært minimalt med matinntak. Håper du får en pause fra kvalmen snart også. Det er så utrolig slitsomt både for kropp og psyke :(

Har vært kvalm og sengeliggende i over 1 uke . I dag har jeg endelig fin dag, kvalm og uggen da men klarte å komme meg ut og gå en tur og hehehe

Uff! Føler med deg og kjenner meg litt for godt igjen! Du får bare slappe av og ikke overdriv selv om du har en bra dag ;)

Jeg har kommet inn i en dårlig periode nå, kvalm og sengeliggende. Håper ikke dette varer i uker :-O

Desverre liten trøst men det kan fort vare noen uker når kvalmen først ankommer :/ Veldig kjipt men viktig at du får i deg litt mat hele tiden. Jeg spiser veldig lite sammenlagt i løpet av dagen men får i meg litt mat en gang i timen og det hjelper på kvalmen. Skjær opp frukt og ha stående framme som du kan spise en munnfull av nå og da for da vil kvalmen kanskje roe seg litt også. :)

Uff! Føler med deg og kjenner meg litt for godt igjen! Du får bare slappe av og ikke overdriv selv om du har en bra dag ;)
Har blitt flink å slappe av når fine dager . Syns ikke det Er vits å stresse med ting når plutselig dårlig form er tilbake :)

Back
Topp