Med fare for å bli hengt

Nei, kommer ikke til å stemme. Hva har det bildet med Lano å gjøre?? Ser ingen såpe der jeg[8|]

ORIGINAL: nettil

Nei, kommer ikke til å stemme. Hva har det bildet med Lano å gjøre?? Ser ingen såpe der jeg[8|]

Står i regelene at "Bildet behøver ikke være tatt i et bademiljø"
Så det så[;)]

Nydelig jente! Stemt!

ORIGINAL: nettil

HVorfor i all verden svare på den måten?? hun spurte om noen ville stemme, hun har sikkert ikke behov for å høre om alle som ikke vil stemme! stått opp på feil fot i dag?[;)]

Har stemt, nydelig jente[:)]

Stemt [:)] For ei søt jente du har!

Jeg er ikke lei av å se lano unger.. men jeg er litt enig med noen av de andre, jeg syns det burde vært en bade-baby iom at det er en LANO konkuranse, uansett hva reglene sier...

Er det for babyen din du gjer det altså, virkelig?[8|]

Takk til dere søte som stemmer[:D] Jeg har ikke lagd reglene på om de skal bade eller ikke, bare sendte inn et bilde av jenta mi jeg[:)]

Å til dere som absolutt må slenge med leppa: hvorfor gidder dere å bry dere??!! Er liksom alltid noen som må komme med spydigheter. Det er fult mulig å liste seg stille ut igjen!

Skjønner godt at folk er lei masing, men jeg bare spurte om noen kunne tenke seg å stemme på jenta mi[8|] Synes det er så smålig å starte kvalmheter bare fordi jeg har meldt på jenta mi i en bildekonkurranse sammens med 1000vis av andre søte små! Herregud, sist jeg sjekka het dette babyverden, ikke bitcheverden.no.

Så igjen takk til dere som stemmer, og andre som prøver å være ekle, I dont give a f***!!! Gidder ikke hisse meg opp pga deres tåpeligheter[;)]

Å til deg som satte spmtegn ved at jeg gjorde dette for jenta mi sin skyld, beklager at jeg skrev det. Hun skjønner ikke stort av dette ennå, men jeg er en superstolt mamma som vil vise hele verden nydelige skatten min

*knytter tau* [8D]

Back
Topp