Med din kjære på TUL?

Lykketroll1

Forumet er livet
Vi som prøver :)
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Jeg var på tul for en uke siden. (Var en uke mindre enn jeg trodde så fikk sett veldig lite) Jeg hadde med sambo til venterommet men han fikk vente utenfor. Skal på nytt igjen om en uke.
Har dere med deres kjære på disse tidlige ultralydene?

Mannen var med på absolutt alt bortsett fra den siste kontrollen. Nå er vi blitt helgependlerfamilie og han synes det er sårt å ikke kunne være med på alt. Hvorfor var han ikke med?

Mannen er med på alle ultralyder. Inne på rommet sammen med meg. Jeg har fått dårlig nytt på ultralyd før, da ønsker jeg ikke å være alene.

Min skal være med på alle sammen, om noe så syns jeg det er viktigere at han er med enn meg (selv om det ikke er mulig haha). Vi damer kjenner dette på kroppen og opplever dette mye mer, så tenker at det er ekstra viktig at de blir inkludert der de kan.

Jeg var på tul for en uke siden. (Var en uke mindre enn jeg trodde så fikk sett veldig lite) Jeg hadde med sambo til venterommet men han fikk vente utenfor. Skal på nytt igjen om en uke.
Har dere med deres kjære på disse tidlige ultralydene?

Vi har ikke vært på ultralyd enda men håper at han får være med på de, siden han ønsker det selv også:) Han jobber fulltid så må liksom få seg fri for å være med og da må det passe i forhold til jobb :wacky:

Ble litt nysgjerrig på hvorfor han ble med til venterommet men ikke ble med inn når han først var der? :happy:

Vi har ikke vært på ultralyd enda men håper at han får være med på de, siden han ønsker det selv også:) Han jobber fulltid så må liksom få seg fri for å være med og da må det passe i forhold til jobb :wacky:

Ble litt nysgjerrig på hvorfor han ble med til venterommet men ikke ble med inn når han først var der? :happy:

Var egentlig bare at jeg ikke følte det var helt naturlig å ha han med inn til gynekolog. Men planen er at han får være med inn de neste gangene sånn at han også får litt følelsen av det som jeg føler på[emoji173]️

Ja, mannen er med på alle ultralydene :)

Mannen er alltid med:) Han får alltid egen sitteplass og egen skjerm ved siden av gyn. stolen slik at han ser ordentlig han også når vi er hos gyn.

Ville du ikke ha han med inne? Eller ville han ikke bli med selv?

Jeg var egentlig bare ikke klar over at det var vanlig så da ble det bare sånn. Men ser nå at det er veldig vanlig, så nå skal han få være med på alt framover. [emoji173]️ Han ønsker å være med, men siden vi ikke skulle få se noe annet enn å vite hvor langt vi var på vei. (Var 5 uker) så var det ikke så nøye om han ble med inn eller fikk se/høre etterpå.

Hadde med samboer på både tul og oul sist svangerskap, er jo hans baby også:) Håper han får mulighet til tul denne gangen også, i alle fall skal han være med på oul.

Vi var på TUL (6+2) i dag, første gang, og han var med inn[emoji4] var veldig kjekt for han å kunne se at det er noe der siden jeg kjenner det veldig på kroppen. Også så vi et bittelite hjerte som banket[emoji173]️ men han kan nok ikke være med på alle TUL fremover pga jobb, men hvertfall èn til og OUL selvfølgelig[emoji4]

Her er han med på alt :Heartred
Det siste 1og et halvt året har vi vært gravide 4 ganger og ettersom det ikke har endt så godt , så orker jeg ikke tanken på å være der alene.
Var alene da vi mistet tvillingene for nøyaktig et år siden og det vil jeg aldri oppleve igjen . Reisen vår er lang og vond og nå satser vi på en god og lykkelig tid framover og vil dele alt sammen :Heartred:Heartred:Heartred nå teller vi dagene for første TUL i slutten av mnd :love7

Han er med inn, får plass bak stolen. Orker ikke gå på UL selv å få negativ beskjed, som vi har fått 3 ganger. Vi er jo to om dette. Han er med på innsett også. Eneste han ikke er med på er når vi har egg uthenting. Han syns det er ubehagelig. Da sitter hann på venterommet, og kommer inn til meg når legen er ferdig.

Han var ikke med til TUL ved forrige svangerskap, da vi egentlig bare ville vite hvor langt vi var kommet. Tror kanskje han angret litt i etterkant når han fikk høre at jeg hadde hørt hjertelyden for forste gang. Snakker om TUL dette svangerskapet også, da vi er noe usikker på termindato, 1 uke +/-. Usikkert ennå om han skal bli med på grunn av vansker på jobb hos han.

Mannen er med på alle besøk hos gynekologen. Viktig for fellesskapsfølelsen. Han synes det er kjempestas å se hjerte banke, høre hjerte slå, se lille knøttet veive med armer og ben. Jeg synes og han skal høre alle beskjeder direkte fra legen og ikke via meg.

Back
Topp