Med den fine sommer varmen kommer lysten på...

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
ØL!
Jeg er en skikkelig øl jente, og med denne varmen så drømmer jeg om øl.
Det har jo kommet en god del alkoholfritt øl på markedet, tenkte faktisk på å ha en øl test her hjemme :p
Munkholm er ikke godt syntes jeg, så må finne et annet alternativ.

Er det noen fler som har lyst på en øl i denne varmen ?
Neste helg er det bursdagen min og da skal vi drikke alkoholfrie bobler! hurra!

Sniker litt. Carlsberg non - alko smaker som vanlig øl, kjempegod:-) akkurat hatt en nå i kveld ;-)

Ja savner ølet , og er på jakt etter en god alkoholfri :) liker ikke munkholm jeg heller , men claustaler går greit :)
Men carlsberg sin skal prøves :)

Du er ikke alene om å være øljente! Jeg drømmer om kalde øl og spekemat.. åååh...♥ Neste sommer blir det andre boller veit jeg:) Carlsbergen skal prøves, takk for tips..:)

Carlsberg er knallgod. Kjør på ;)

jeg er ikke øljente, men er svak for sangria :P så DET savner jeg veldig

Clausthaler er det eneste som duger av de jeg har smakt.. Har ikke smakt carlsberg sin, så den må jeg teste ut.

Hehe, i går hadde vi fest, og jeg smugla clausthaler oppi "ordentlig" ølflasker;) Funka fint! :D

Er ikke øljente, men veldig glad i vin. Særlig hvitvin nå på sommeren :p får legge opp et lite lager med alkoholfritt sprudlevann istedenfor :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Liker ikkje øl, så slipper det problemet, og med små barn blir det såå sjelden me drikker at det ikkjer blir noko problem tenker eg :)

En kald munkholm :) mmmm deilig ;)

ja en iskald pils i fryst glass med spekemat på solveggen høres ikke vondt ut nei men men holder nok ut en sommer uten ;)

Sniker litt jeg.. Leste denne tråden i går, hører til på sept 13, men er også øl jente så ba gubben kjøpe med carlsberg siden så mange her anbefalte den.. Men det står jo 0,5% på flaska?? Drikker man den da ??

Snart 3 barnsmamma:)

Sniker litt jeg.. Leste denne tråden i går, hører til på sept 13, men er også øl jente så ba gubben kjøpe med carlsberg siden så mange her anbefalte den.. Men det står jo 0,5% på flaska?? Drikker man den da ??

Snart 3 barnsmamma:)

0,5 % er det i Kefir også:) så ja drikker det:)

Blir brus på meg.. Liker ikke øl, men er glad i cider og rusbrus,., så d får nok vente til neste år ;)

Back
Topp