S
* supermeg*
Guest
kom med tips.. jeg aner ikke hva som finnes der, sett bort fra liseberg..[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: helen79
Nå som jeg skulle være lur å tipse med Liseberg[&:][:(][8D][:D]
ORIGINAL: solsikke76=0)
Ikke så veldig mye veldig gøy i Sverige egentlig utenom Liseberg. Danmark er mer skøy for små barn [:)]
ORIGINAL: * supermeg*
Ikke så veldig mye veldig gøy i Sverige egentlig utenom Liseberg. Danmark er mer skøy for små barn [:)]
ja, var egentlig der vi hadde tenkt oss, men dyrt med båt fram og tilbake.. og vi bor helt feil i forhold til tur retur.. eneste planen vi har er dyreparken i kristiansand.. tenkte kanskje de hadde noe kjekt i sverige..
Så på astrid lindgrens verden, men det var så langt å kjøre for så lite..
ja, var egentlig der vi hadde tenkt oss, men dyrt med båt fram og tilbake.. og vi bor helt feil i forhold til tur retur.. eneste planen vi har er dyreparken i kristiansand.. tenkte kanskje de hadde noe kjekt i sverige..
Det er mange som får gratisbiletter med båten. Kansje noen du kjenner er medlem av Stena Line klubben eller noe annet. Jeg får gratisbiletter igjennom forbundet mitt. Det er også en fin kjøretur dit. Kan ta dere noen stopp på veien. Mange fine hyttesteder.
Det er mange som får gratisbiletter med båten. Kansje noen du kjenner er medlem av Stena Line klubben eller noe annet. Jeg får gratisbiletter igjennom forbundet mitt. Det er også en fin kjøretur dit. Kan ta dere noen stopp på veien. Mange fine hyttesteder.
med danskebåten?
fant forresten en side.. de hadde no litt i sverige[:D]http://www.dinside.no/299936/barnas-sverige
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
nordens ark - fint å trille minsten din og masse dyr å se på for eldstemann... men sikkert ikke åpent nå på denne tida av året?
ORIGINAL: Dollface
et stykke fra strømstad ligger noe som heter tanumstrand
http://www.tanumstrand.se/