med barn til sverige, hva er gøy:)

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
kom med tips.. jeg aner ikke hva som finnes der, sett bort fra liseberg..[8D]

Nå som jeg skulle være lur å tipse med Liseberg[&:][:(][8D][:D]

ORIGINAL: helen79

Nå som jeg skulle være lur å tipse med Liseberg[&:][:(][8D][:D]

hehe, vi er like kjent i sverige ser jeg[8D] 

ORIGINAL: solsikke76=0)

Ikke så veldig mye veldig gøy i Sverige egentlig utenom Liseberg. Danmark er mer skøy for små barn [:)] 

ja, var egentlig der vi hadde tenkt oss, men dyrt med båt fram og tilbake.. og vi bor helt feil i forhold til tur retur.. eneste planen vi har er dyreparken i kristiansand.. tenkte kanskje de hadde noe kjekt i sverige..

Så på astrid lindgrens verden, men det var så langt å kjøre for så lite..

ORIGINAL: * supermeg*

Ikke så veldig mye veldig gøy i Sverige egentlig utenom Liseberg. Danmark er mer skøy for små barn [:)] 

ja, var egentlig der vi hadde tenkt oss, men dyrt med båt fram og tilbake.. og vi bor helt feil i forhold til tur retur.. eneste planen vi har er dyreparken i kristiansand.. tenkte kanskje de hadde noe kjekt i sverige..

Det er mange som får gratisbiletter med båten. Kansje noen du kjenner er medlem av Stena Line klubben eller noe annet. Jeg får gratisbiletter igjennom forbundet mitt. Det er også en fin kjøretur dit. Kan ta dere noen stopp på veien. Mange fine hyttesteder.

Det er mange som får gratisbiletter med båten. Kansje noen du kjenner er medlem av Stena Line klubben eller noe annet. Jeg får gratisbiletter igjennom forbundet mitt. Det er også en fin kjøretur dit. Kan ta dere noen stopp på veien. Mange fine hyttesteder.

med danskebåten?

fant forresten en side.. de hadde no litt i sverige[:D]http://www.dinside.no/299936/barnas-sverige

med danskebåten?

fant forresten en side.. de hadde no litt i sverige[:D]http://www.dinside.no/299936/barnas-sverige

Jepp gratisbiletter med båten [:)]. Tror de tjener mest pådet folk kjøper enn det de får inn på biletter. Så derfor gir de de ut [:)]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

nordens ark - fint å trille minsten din og masse dyr å se på for eldstemann... men sikkert ikke åpent nå på denne tida av året?

takk takk[:D] Er til sommeren vi skal dit[;)]

* Astrid Lindgren's Verden (Anbefales)
* Skara Sommerland
* Nordens Ark
* Rosenlunsdbadet
* Kolmården Dyrepark
* Gröna Lund (Tivoli)
* Junibacken
* Parken Zoo
* Fyrishov badeland
* Gustavsvik (badeland)
* Sunne vattenpark
* Kneippbyn Sommarland & Vattenpark ( Pipp's villaville kulla blant annet)

Skara Sommerland. Vannparken er desidert best, resten er bare baby-karuseller og lekestativer. I byen Ørebro er det mye å se og gjøre. Vi var der en uke og gjorde noe nytt hver dag og syklet lange turer hver dag. Det er her Gustavsvik ligger. Byen er lagt opp til å bruke mest sykkel. Midt mellom Stockholm og Gøteborg omtrent. Ca 2 timers kjøring fra Gøteborg. Kolmården Dyrepark var også en opplevelse! Vasamuseet var fantastisk, men ikke noe for barn.

Noen spesiell grunn for at det er Sverige???
Vi har vært veldig mye på ferie med barna til Findland... Veldig fornøyd med det...

- IKEA i happaranda
- Rauna Zoo med isbjørn og mange andre dyr
- badeland i Oulo
- Kalajoki har et fint leke/badeland for små barn

Back
Topp