Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som hadde ME og som ble gravid? Hvordan var erfaringen og opplevelsen på både godt og vondt?
Jeg ville uansett bedt om utredning. Jeg har fått time nesten halvannet år etter at henvisningen ble sendt.. mulig det er ulike ventetid på ulike steder, men om du får time før fødsel og føler deg frisk kan du jo be om utsettelse. Skulle det endre seg etter graviditeten kan du jo alltids avlyse det hele.Er det noen som har blitt utredet for ME mens dere har gått gravide? Jeg skulle til å be om utredning, men ble gravid, og nå virker det som alle har slått seg til ro med at alle problemene har skyldes svangerskapet, til tross for at det startet flere måneder før jeg ble gravid...
Ikke det, kan alltids vente til etter fødsel med å mase mer, er jeg heldig har det bedret seg til da, men.................
Jeg har tenkt på at det kan være lang ventetid, så jeg har vurdert det. Jeg har ny time hos legen om et par uker, skal forhøre meg litt rundt det.Jeg ville uansett bedt om utredning. Jeg har fått time nesten halvannet år etter at henvisningen ble sendt.. mulig det er ulike ventetid på ulike steder, men om du får time før fødsel og føler deg frisk kan du jo be om utsettelse. Skulle det endre seg etter graviditeten kan du jo alltids avlyse det hele.