Me har vore på kontroll idag :)

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Godbolla mi er no 7360gr, 66cm og 42 i h.omkr. :)
Kor store er dikkas gull? :D

Stor og fin jente! :) Virker som de store ulikhetene begynner å jevne seg ut mellom babyene våre nå :) Hermine var 6800gr og 66cm, 61 i h.omkr. for 2 uker siden. Hun var født 27.8. da ;)

Ja, har merka at det begynna å jevne seg ut litt :) Men det viktigaste er at dei følge sin kurve og det gjer lillemora her i vertfall:))

Ja, har merka at det begynna å jevne seg ut litt :) Men det viktigaste er at dei følge sin kurve og det gjer lillemora her i vertfall:))
Hermine har hatt et hopp på vekstkurven sin, la litt dårlig på seg fra 2-3måneder men dobla økninga fra 3-4 måneder :D

Vi skal på kontroll 4. februar:-)

Vi har ikke kontroll før 5 måneder nå, men skal veie og måle beste uke, da er han 4 måneder!
Så fine mål på MA!

Vi har ikke kontroll før 5 måneder nå, men skal veie og måle beste uke, da er han 4 måneder!
Så fine mål på MA!

Ja, eg er veldig fornøgd eg. Siden eg fullammar og ho har vore sjuk med lite matlyst osv.. :)

Skal på kontroll til uka, håper han blir vaksinert da:)

For ca tre uker sidfn var snuppa 65,5 cm, 7280 g og 44,1 rundt hodet :-) ny kontroll 11.feb

huff, ja dere venter enda på 3 månedersvaksina! Hvordan er det med feberen hans?
Feberen går fortsatt opp og ned, men han virker frisk, så aner ikke hva det er:( Han svetter også ekstremt mye!

Ja, håper jeg også, men tror han skulle bli sjekka opp på barnelegesenteret i strømmen, men fortsatt ikke hørt noen verdens ting. henvisning blei sendt for over 2 uker sia:(

Ja, må si jeg blir litt bekymret:( Han er så svett mange ganger at hele gutten er våt og klam:(

Back
Topp