*TryllTryll*
Stolt 3barnsmor <3
Godbolla mi er no 7360gr, 66cm og 42 i h.omkr. 
Kor store er dikkas gull?
Kor store er dikkas gull?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha, nei, 41!!!61 i h.omkr??![]()
Hermine har hatt et hopp på vekstkurven sin, la litt dårlig på seg fra 2-3måneder men dobla økninga fra 3-4 månederJa, har merka at det begynna å jevne seg ut littMen det viktigaste er at dei følge sin kurve og det gjer lillemora her i vertfall
)
Vi har ikke kontroll før 5 måneder nå, men skal veie og måle beste uke, da er han 4 måneder!
Så fine mål på MA!
Ja, eg er veldig fornøgd eg. Siden eg fullammar og ho har vore sjuk med lite matlyst osv..![]()
huff, ja dere venter enda på 3 månedersvaksina! Hvordan er det med feberen hans?Skal på kontroll til uka, håper han blir vaksinert da![]()
Feberen går fortsatt opp og ned, men han virker frisk, så aner ikke hva det erhuff, ja dere venter enda på 3 månedersvaksina! Hvordan er det med feberen hans?
huffda, tydelig at kroppen hans jobber mot noe ja! Håper dere finner utav det snart altså!Feberen går fortsatt opp og ned, men han virker frisk, så aner ikke hva det erHan svetter også ekstremt mye!
det er dårlig når man har en konstant syk liten baby altså!Ja, håper jeg også, men tror han skulle bli sjekka opp på barnelegesenteret i strømmen, men fortsatt ikke hørt noen verdens ting. henvisning blei sendt for over 2 uker sia![]()
UffJa, må si jeg blir litt bekymretHan er så svett mange ganger at hele gutten er våt og klam
![]()
UffStakkars!