Me again...

JPSK

Elsker forumet
Ja, klarer ikke helt slippe taket, hcg-nivået stiger jo veldig, legen min skjønner ingenting. Må få kommet til ny ul-time, og få konstatert noe. Men Majorstuaklinikken i Bergen, den går jeg aldri på igjen.....

Hadde 5000 i hcg, som ble tatt fredag. Mandagen før var den 982.. Tok ny i dag, får se om det er stigning fremdeles.

Mye klaging fra denne kanten, beklager det altså..

Klag så mye du vil! Skjønner du er "forvirret". Har du en annen klinikk du kan få ul ganske raskt?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg tok hcg i dag for første gang. Vet ikke svaret, skal tilbake på onsdag og får svar på den siste på fredag. Jeg er i uke 8 så etter det jeg leste på Google (skummelt) bør hcg være over 7000 på første prøven

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Klag så mye du vil! Skjønner du er "forvirret". Har du en annen klinikk du kan få ul ganske raskt?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Håper de kan ta meg inn på Kvinneklinikken på Haukeland, men vi får se.. Har en del smerter i underlivet, men om det er ligamentsmerter, cysten, el en begynnende abort det aner jeg ikke.. Blør ingenting da.
Håper vi klarer å få grine oss til en time denne uken, fryktelig travelt å gå sånn frem og tilbake..

Det er visst en mulighet om at jeg er veldig kort på vei, og det var grunnen til at han ikke så noe på ul fredag. Jeg føler det er rart, har jo testet positivt i 2 uker nå, men følt meg gravid mye lengre.. Uansett var han ikke flink med ul-apparatet sist, jeg har sett hjertet slå på spiren min i 5 uke før så.. Men det var hos en annen gyn.

Kan det ha vært to inni der, og at den ene ikke har klart seg, eller er jeg helt på bærtur? For det finnes vel ikke unntak på hcg'en?! Den vil vel aldri stige dersom man har hatt en SA?

Uansett er det bare å "klage" så mye du makter! :)

Hvis det hadde vært en sa ville ikke hcg steget, så dette ser jo lovende ut;) lykke til og håper du får en ny ul fort

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Hcg prøvene mine viste
4 uker 190
5+3 uker 3300
6+1 uker 27000

Og det er bare 1 spire ;)
Lykke til ;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Nei en SA er det ikke. Jeg blør ingenting og nivåene stiger. Men det KAN være en MA, det hadde jeg i høst. Nivåene steg selv om fosteret var dødt, slik holdt det på i 3 uker før vi oppdaget at det hadde dødd i uke 10, kroppen trodde fortsatt at den var gravid.

Vi får se. Er jo håp så lenge den stiger, nivåene er jo individuelle og har stor spennvidde. Det meste er jo normalt så lenge det stiger. :)

Krysser fingrene for deg!!

Stå på og få time så fort som mulig! Du kan ikke gå sånn i det uvisse. Håper virkelig gyn så feil og at spiren din lever i beste velgående ;) *klem*

<3 Takk jenter <3

Lykke til, krysser fingrer og tær for deg ;)

Back
Topp