McDreamy!!!! ;)

June24

Elsker forumet
Jah så blei d han... isje så uventa d nei...

nei det var det ikke. eg har sett slutten av sesong 2 og begynnelsen av 3...sånn om det e nån som vil ha detalja...tihi...ikke helt frivillig da...men i Danmark ligg de en sesong forran oss....

Hehe nei takk, eg vil isje vida någe!! sende di d på dansk tv3 elr..?

ORIGINAL: Mariamor85

nei det var det ikke. eg har sett slutten av sesong 2 og begynnelsen av 3...sånn om det e nån som vil ha detalja...tihi...ikke helt frivillig da...men i Danmark ligg de en sesong forran oss....

Jeg har lasta ned sesong 3, så jeg har også sett den...;) skjer MYE spennende!!

som sagt... der er jeg helt lost. Ser på CSI vi.

fillern var på jobb fikk ikke sett... når går reprise? hørt at det skal gå reprise på tv2 zebra eller no?

ORIGINAL: Perlemor til to

som sagt... der er jeg helt lost. Ser på CSI vi.

her også, så aaaner ikke hva de snakker om....[8D]

MEN, han drakk seg unna...og når hun kommer for å fortelle han at hun vil ha han, har han sikkert gått tilbake til kona ellerno...[:'(] Er bare så typisk...

Håper veldig at det går greit da.[:D]

NÅR GÅR REPSISE!!??? *smuledesperat* hehe

ORIGINAL: to*gull!

[:@][:@][:@][:@] ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Viktor begynnte å vræle på pupp akkurat da Izzi skulle høre på telefonsvareren!!!!!!!!! Så jeg fikk IKKE med meg hva han sa til henne og IKKE det med McDreamy!!!!!!!!!!![:(][:(][>:]

Noen fortelle meg hva som skjedde de siste minuttene?????

Jeg gikk også glipp av slutten... HJELP MEG!!!

Han fortalte di om Izzie, at hu hadde jitt han nytt hjerta å sa unnskyld for at han hadde stukke å sånn.. (husken min e isje så jysla goe[;)]), å så åpna han kameraten t Izzie konforlutten å der va d ein sjekk på nesten 8 mill dollar så hu arva itte han..

Finn va på besøk å ville komma dagn ittepå og, mn så sa Meredith at d sko han isje, hu va leie for d mn hu valgte McDreamy.. SÅ sa Finn at han kom bare t å såra hu ijenn å då va isje han der lenger..så jekk ann....

Mn eg tror isje McDreamy jekk tbage t konå, for d va jo isje derfor han trakk seg, d va jo liksom for han elske na sånn så "slapp han hu fri", snufs.. [:D] Stakkars Finn, han va jo så søde å snille...

Back
Topp