McBaby!

papayamammaen

Forumet er livet
Nå skulle jeg akkurat til å snoke på deg på fb for å se om det var noe på gang, men så ser jeg jo at du er her så da antar jeg at det ikke er det? Hvordan er formen? [:)]

Hei på du! Nei jeg er jammen her ennå.... [;)]
Formen er så som så. Sover dårlig om natta og har kronisk halsbrann. Ellers er det generelt tungt og slitsomt men man skal ikke klage.
Går til akupunktur for tiden for å se om vi får noe fart på fødselen. Jeg er jo overbevist om at kroppen min ikke helt forstår hvordan den skal komme i gang med det. Syns jeg merker litt murringer og sånt som jeg ikke hadde før, men om ikke annet så skal det jo hjelpe på fødselen sånn at den ikke blir så laaaang. Det kan jo ikke bli drøyere enn forrrige gang i hvertfall....
Men jeg skal til jordmor igjen på fredag og har det ikke skjedd noe da så skulle hun sende meg til sykehuset med en sterk anbefaling om å sette i gang fødselen ganske kjapt. Jeg NEKTER å gå to uker over termin igjen![8|]

Ååå så spennende - nå skjer det snart! Men ja, skjønner det er kjedelig og gå over. Gikk 10 dager over forrige gang, og det var IKKE noe morsomt! Sender deg masse fødestøv og satster på at akupunkturen hjelper[:)]

Krysser fingre, tær og rompeballer for at fødselen snart er i gang[:D][:D]

håper det skjer noe snart!!
Du har aldri vært nærmere, mager trøst men sant!!

Krysser alt jeg har og håer at kroppen skjønner at den kan sette igang snart..
Jeg gikk 11 dager over med Marcus (i følge ULtermin, i følge meg selv hadde jeg termin 14 dager før ULtermin. Relativt skrukkete baby og ødelagt morkake som kom ut ja)
Med Jenny gikk jeg 10 dager over...!
Så du har all min sympati!

ORIGINAL: tutta80

[:)]
og lykke til[;)]

ORIGINAL: suki

Krysser fingrene for at det ikke drøyer så lenge nå!! [:)]

Krysser for at det starter av seg selv og ikke om for lenge [:)]
Lykke til ihvertfall!!

ORIGINAL: tutta80

Masse lykke til, håper akupunkturen hjelper på! [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Krysser for at det starter av seg selv og ikke om for lenge [:)]
Lykke til ihvertfall!!

[:)][:)]

Back
Topp