Mc Leods døtre

*mini puff*

Forelsket i forumet
Noen som følger med på den serien?
Så dere dagens episode? jeg er i sjokk jeg[:(]
Tror aldri jeg har levd meg så inn i tv`n før *knis*

huff huff.. Clear og Tess skulle shoppe mat, drikke til festen de ha ( pga Tess hadde ikke kreft) På vei hjem kjører de uttafor en grøft og Clear dør[:(]  jeg skjønner ikke at det går ann....... huff huff så grusomt trist.
jeg lever meg så inn i det der...huff huff

skjønner ikke poenget med at hu måtte dø....

ORIGINAL: *first time*

huff huff.. Clear og Tess skulle shoppe mat, drikke til festen de ha ( pga Tess hadde ikke kreft) På vei hjem kjører de uttafor en grøft og Clear dør[:(]  jeg skjønner ikke at det går ann....... huff huff så grusomt trist.

jeg gikk gravid når jeg så den episoden, full av hormoner.. skreik som unge da jeg så den..[:D][:D]

Huff ja...Så trist det var idag...kan ikke skjønne hvorfor hun måtte dø liksom....

signerer den ja

quote:

huff huff.. Clear og Tess skulle shoppe mat, drikke til festen de ha ( pga Tess hadde ikke kreft) På vei hjem kjører de uttafor en grøft og Clear dør jeg skjønner ikke at det går ann....... huff huff så grusomt trist.

jeg gikk gravid når jeg så den episoden, full av hormoner.. skreik som unge da jeg så den..

hehe det er godt det ikke bare er meg      [8D]

ORIGINAL: buffys

jeg gikk gravid når jeg så den episoden, full av hormoner.. skreik som unge da jeg så den..[:D][:D]

er ikke gravid jeg da, men skreik alikevell... måtte kose litt ekstre med Runa etter episoden ja
[:'(]

Back
Topp