MC-lappen??

Mesaana

Forumet er livet
Var snakk om førerkort her, er det mange som har mc lappen?? På tung sykkel da.

Jeg kjørte opp juni 2004 kjøpte meg splitter ny sykkel mai, kjørte bare den sesongen så ble jeg gravid og tørte ikke og kjøre 2005 sesongen. Har tenkt og selge sykkelen, men jeg kunne tenkt meg en siste tur, men vet ikke om jeg tør når det er så lenge siden jeg har kjørt.

sambo sier det er bare og ta det med ro til og begynne med som kommer jeg fort i det igjen.

Jeg har en harley da, lett kjørt for harley og være men alikavel ikke så lett kjørt som skole sykkelen.

Går det an og ta seg en oppfriskings time på kjøreskole eller tror de vil tro jeg er helt rar??

Elsker og kjøre mc, men jeg har stor respekt for de skadene som kan komme vist det skulle skje en ulykke og når en ha ansvar for en liten en, så kjenner en mer hvor dyrbart livet er og jeg vil være sikker på at jeg klarer og mestre en sykkel før jeg setter meg på den. har bare kjørt ca 300 mil. så kan ikke si jeg rakk og bli en erfaren mc sjåfør da.

2. bebisen min

klart du får en oppfriskingstime!
de tener penger...!!
og du trenger ikke si du hhar lappen engang....bare si etterpå/før at du ville bare ha en time![:)]

Har hatt lappen på tung sykkel i 4 år, men har aldri hatt eigen sykkel. Har berre lånt. Men når eg vinn i lotto, då skal eg kjøpe raud ducati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har mc- lappen faktisk. Solgte sykkelen i år.(en gul og svart honda cbr 600, dødskul) Har blitt så nervøs i det siste, etter mannen min veltet på motorveien. Gikk jo bra, men kunne gått mye verre. Er som oftest ikke sykelistens feil, men bilene som ikke ser. JEG hadde nok ikke satt meg på en sykkel når jeg er gravid, men skjønner det er fristende - er jo hærlig også da! Men du får sikkert en oppfriskningstime ja! Kos deg!

Back
Topp