mc klubber

LittleJ.

Elsker forumet
så nettopp på tv2 nyhetene om outlaws, hells angels og bandidos, altså disse 1 % klubbene.
hva mener dere om dem? dømmer dere alle under en kam eller syntes dere det er ok at noen er med kun for å kjøre sykkel med noen liksom??
hvordan hadde dere reagert om mannen deres plutselig hadde kommet hjem å sagt han skulle bli med i en slik klubb, uansett. uansett om dere har barn eller ikke.

Min mann har vært med. Er glad vi er ferdige med den delen av livet for å si det sånn..

jeg dømmer de ikke nei. men det de gjør er ikke greit. men faktisk er de koslige mennesker når de oppfører seg. svigerfar er med i mc klubb og de er mye sammen med de største klubbene og vi har festet med de på sommerfester osv og da kan jeg ærlig si at de er akkurat som andre mennesker man merker ikke da at de er fre de "skumle" klubbene.

Jeg er født og oppvokst i mc miljøet og trives.

De mc gjengene du nevnte er ikke gode folk, i allefall ikke ifølge det jeg så på tv i fjor.
De skal gjøre visse ting før de blir godkjent i gjengen osv.
De har mange dommer på seg osv.

Synes det er trist at det er sånn.For vanlig folk blir jo redd deg om du sier du kjører mc.

For det er mange fine mc klubber og mc gjenger.

Jeg hadde ikke likt at samboern ble med i noe sånt, glad for den gjengen vi har jeg.

ORIGINAL: *Prinsessa

De mc gjengene du nevnte er ikke gode folk, i allefall ikke ifølge det jeg så på tv i fjor.

Synes det er trist at det er sånn.For vanlig folk blir jo redd deg om du sier du kjører mc.

Jeg hadde ikke likt at samboern ble med i noe sånt, glad for den gjengen vi har jeg.

vet du hva dem må gjøre i de forskjellige klubbene da for å komme inn?
kjenner ei som er med en, han sier han ikke må gjøre noenting for å bli medlem, kun være prøve meldem, rydde å vaske i klubbhuset lissom. og at han bare skal kjøre sykkel ikke noe mere. [&:]
De har ett barn sammen også, men han er jo en snill mann liksom å ikke voldelig osv som man ser noen av dem er.
kan hun bli fratatt barna siden hun er samboer med en som er i en 1 % klubb som kun kjører motorsykkel da?

Jeg er selv inne i mc-miljøet, da både mannen min, mamma og stefaren min kjører Harley. Jeg syns det er utrolig trist at disse 1% klubbene skaper et helt feil inntrykk blant folk om hvordan mc-ere egentlig er. Disse klubbene har ingenting med mc-interesse å gjøre! Jeg har null respekt for disse klubbene, og ekteskapet mitt hadde vært over om mannen min hadde menget seg med et slikt miljø.

ORIGINAL: LittleJ.

kjenner ei som er med en, han sier han ikke må gjøre noenting for å bli medlem, kun være prøve meldem, rydde å vaske i klubbhuset lissom. og at han bare skal kjøre sykkel ikke noe mere. [&:]
De har ett barn sammen også, men han er jo en snill mann liksom å ikke voldelig osv som man ser noen av dem er.
kan hun bli fratatt barna siden hun er samboer med en som er i en 1 % klubb som kun kjører motorsykkel da?

Det skal vel litt mer til å fra ta noen barnet pgr det. for det er jo ikke forbudt å vaske lokaler liksom, men blir han tatt for dop eller andre ting kan jo bv komme inn i bildet.
Vet at de må vaske lokalene, sette på kaffe , ja rett og slett være slave. Drive inn gjeld. Det er vel det værste å måtte proppe opp på døra til folk som skyldte penger. der var jo ofte barn i bilde.
Samboern sier at de må ofte gjøre det de blir bedt om i lang lang tid.

Mange snille folk som blir med og det er jo ikke uvanlig at de større gutta ødlegger for de snille.
Blir de større tatt for noe er det heller ikke uvanlig at politiet tropper opp på døra til den snille familie karen heller.

Tror det beste er å bare holde seg unna jeg. Ikke er det alltid man kan melde seg ut uten problemer heller.

ORIGINAL: LittleJ.

Det er ingen som blir med i 1%-klubbene for å kjøre MC
Det finnes jo flust av MC-klubber som medlemmen faktisk er med i for å kjøre MC

1%-klubbene er nettverk som driver med organisert kriminalitet.
Opptakskravene varierer fra klubb til klubb, men man må jo vise at man er villig til å stå utenfor loven, og stå sammen med de andre kriminelle medlemmene.
De har jo selv definert seg til å stå utenfor loven.

ORIGINAL: komlemamma

Min mann har vært med. Er glad vi er ferdige med den delen av livet for å si det sånn..

sleit han med å komme seg ut da?

Min mann kjører harley. Og det er helt fint det.
Men om han hadde meldt seg inn i en av 1% klubbene, så hadde det vært bye bye.
Hells Angels, outlaws osv er jo kriminelle MCklubber. Det er liksom den 1% av klubbene som ikke følger lover og regler, De har sine egene liksom.
Det finnes nok av lovlydige MC klubber å velge mellom. Hvorfor ikke velge en av de da, om man bare vil være med for å kjøre MC.

Uansett, min mann trenger jo ikke være med i en MC klubb kun for å kjøre da[8D][:)]

ORIGINAL: silros

Min mann kjører harley. Og det er helt fint det.
Men om han hadde meldt seg inn i en av 1% klubbene, så hadde det vært bye bye.
Hells Angels, outlaws osv er jo kriminelle MCklubber. Det er liksom den 1% av klubbene som ikke følger lover og regler, De har sine egene liksom.
Det finnes nok av lovlydige MC klubber å velge mellom. Hvorfor ikke velge en av de da, om man bare vil være med for å kjøre MC.

Uansett, min mann trenger jo ikke være med i en MC klubb kun for å kjøre da[8D][:)]

mener jo å ha noen å kjøre MED, hehe! [8D]
folk blir vel med der de har venner, er vel derfor dem går inn i de klubbene? en random fyr kan ikke bare dukke opp på døra der å spør om å få være med kan e tenke meg, hehe? [8D][8D]

Back
Topp