Selv om jeg før spiste sunt og variert, er man jo ekstra nøye nå
Men siste døgnet magen ropt etter Mc Donald's mat av alle ting!
Noe jeg fint klarer meg uten til vanlig, men nå har jeg bare SÅ lyst til å stappe i meg en diger hamburger 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig bare jeg liker best sånn baguett lignende med beef inni er ikke glad i hamburger å liker ikke McDonald's mat jeg da pommfrien funker .. åe nå fikk jeg skikkelig lyst på Burger King ikke Vært der på et årJeg også craver mat fra Burger King og McDonalds. (Mostly Burger King, da jeg syns det smaker bedre).![]()
Kjente spisesteder som er en del av en kjede har ofte veldig god hygiene. Hvis noen blir matforgiftet f.eks. etter å ha spist på McDonalds, skader jo det ryktet til alle restaurantene, og det har de jo ikke råd til.Er ikke redd for å bli stor, har noen kilo for lite i utgangspunktetDet jeg er litt skeptisk til er om hygienen er god nok og sånn! Salaten kommer vel kanskje ferdig vasket og kuttet? Kan ikke se for meg at de gjør det selv? Kjøttet blir vel gjennomstekt? Er enig i at det til vanlig ikke er noe problem å spise sånn mat en sjelden gang, er mer akkurat nå at man vil gjøre ting riktig
![]()