Mc Donald's

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Selv om jeg før spiste sunt og variert, er man jo ekstra nøye nå :-) Men siste døgnet magen ropt etter Mc Donald's mat av alle ting! :eek: Noe jeg fint klarer meg uten til vanlig, men nå har jeg bare SÅ lyst til å stappe i meg en diger hamburger :confused::mad:

Klarer ikke sånn mat nå.. Sist jeg spiste Mc donaldsmat ble jeg så kvalm.. Blir lenge til neste gang. Og så heldigvis bor jeg mange mil unna nærmeste Mc Donald. ;)
Men har man lyst på noe, så kan man jo bare spise.. bare ikke hver dag. For da tror jeg at man blir stor! :p

Søstera mi gikk skikkelig crawings på mcdonald når hun var gravid! Reiste ut om natten for å spise haha! Ikke akkurat den beste crawingsen å ha.

Er ikke redd for å bli stor, har noen kilo for lite i utgangspunktet :) Det jeg er litt skeptisk til er om hygienen er god nok og sånn! Salaten kommer vel kanskje ferdig vasket og kuttet? Kan ikke se for meg at de gjør det selv? Kjøttet blir vel gjennomstekt? Er enig i at det til vanlig ikke er noe problem å spise sånn mat en sjelden gang, er mer akkurat nå at man vil gjøre ting riktig ;)

Jeg også craver mat fra Burger King og McDonalds. (Mostly Burger King, da jeg syns det smaker bedre). :P

Utfra svarene deres høres det ut som om dere anser det trygt med tanke på infeksjoner og sånt å spise der :) tenkte ikke akkurat på næringsinnhold akkurat nå, når det er så sjelden, så går nok det bra!

Jeg også craver mat fra Burger King og McDonalds. (Mostly Burger King, da jeg syns det smaker bedre). :P
Enig bare jeg liker best sånn baguett lignende med beef inni er ikke glad i hamburger å liker ikke McDonald's mat jeg da pommfrien funker .. åe nå fikk jeg skikkelig lyst på Burger King ikke Vært der på et år :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Åh! Nå fikk jeg skikkelig lyst på burger king-mat! Skal til Oslo om 3 uker, vet hvor jeg skal spise da :) :)

---—–-

Spiser det veldig sjelden, men ååååhh så digg det er de få gangene. .. :p

Spiste en cheeseburge fra Burger King idag. Nå blir jeg småkvalm av tanken. Kanskje det bare er en som skal til?

Helt håpløst her og, enkelte dager bare må jeg ha pommes frites fra mc donalds. Er til vanlig ikke glad i mat derifra. Tenker det gjerne er kroppen som er desperat etter fet og kaloririk mat etter mye kvalme og oppkast.

Jeg og datter spiste på mcDonalds på fredag, det var ikke så værst der og da:) var værre etterpå :-/

Er ikke redd for å bli stor, har noen kilo for lite i utgangspunktet :) Det jeg er litt skeptisk til er om hygienen er god nok og sånn! Salaten kommer vel kanskje ferdig vasket og kuttet? Kan ikke se for meg at de gjør det selv? Kjøttet blir vel gjennomstekt? Er enig i at det til vanlig ikke er noe problem å spise sånn mat en sjelden gang, er mer akkurat nå at man vil gjøre ting riktig ;)
Kjente spisesteder som er en del av en kjede har ofte veldig god hygiene. Hvis noen blir matforgiftet f.eks. etter å ha spist på McDonalds, skader jo det ryktet til alle restaurantene, og det har de jo ikke råd til.
De har nok veldig strenge regler og opplæringsrutiner.
Jeg ville nok heller unngått å spise på den lokale kebabsjappa, da har man ingen garantier for hygiene og godkjent oppbevaring av f.eks. kjøtt.

Back
Topp