Mazda 6 1 -din erfaring?

FRK John Deere

Forumet er livet
Noen med erfaring/info om Mazda?    Ser på en Mazda 6 1,8 Touring, Miyoshi stv årsmod:2005

Er det gode biler?
Mye reprasjoner, dyre deler?

Som familiebil? med 2 barn, kansje 3 etterhvert?

Ingen??

Har ingen erfaringer, men vurderer å kjøpe 06/07/08- modell selv[:D] De har kommet veldig godt ut i flere tester, blant annet foreldre og barn. Der var Mazda 6 en ypperlig familiebil med god plass, og den bilen som var best å kjøre for mannen[;)]Har forhørt oss litt rundt med folk som har litt peiling på bil, og de anbefaler Mazda 6 da de har få feil og fordi at de har kommet så godt ut i tester. Drømmen min er en svart 07/08-modell, med skinnseter og mørke vinduer[:)]

Aner ikke! Har en type som er bilgal, og helst ikke vil ha noe annet en vw.. klarte å "lure" han til å kjøpe audi a4 sist gang. Men nå blir det passat[:)]

Å få plass til 3 barn i en Mazda 6 kan du bare glemme ihvertfall hvis alle barna bruker sete. 

Skal prøve å huske tråden når jeg kommer hjem fra jobb.. [:)]

Gubben driver eget bilverksted, og har god peil på hva jobber og deler koster, siden
de tar alle bilmerker. Han elsker Audi da, for de lever vi så godt av [8D] hehe men kjører
mazda selv!

ORIGINAL: ~Mirabell~

Har ingen erfaringer, men vurderer å kjøpe 06/07/08- modell selv[:D] De har kommet veldig godt ut i flere tester, blant annet foreldre og barn. Der var Mazda 6 en ypperlig familiebil med god plass, og den bilen som var best å kjøre for mannen[;)]Har forhørt oss litt rundt med folk som har litt peiling på bil, og de anbefaler Mazda 6 da de har få feil og fordi at de har kommet så godt ut i tester. Drømmen min er en svart 07/08-modell, med skinnseter og mørke vinduer[:)]

akkurat den svarte bilen du drømmer om står i garasjen vår.

vi er kjempefornøyd med den, hadde den netopp inne på 1 års-service og det har aldri feilet den noe og var heller ingenting galt på servicen.
det er ikke dyre deler til den heller. helt ordinære priser.
vi skal ha tvillinger og har netopp kjøpt vogn (den største på markedet) og den gikk inni bak.
men vet ikke hvordan 2005 modellen er.
vi kan ikke skryte nok av bilen, er også kjempegod på glatta og bruker lite drivstoff.

Back
Topp