tullmusa Forumet er livet 6 Nov 2005 #1 Heisann Maysen! Velkommen tilbake!! Har lurt sååå masse på hvor du har blitt av! Og nå skjønner jeg! Sååå fiiin!![:D] GRATULERER MED DET LILLE GULLET!!!! Stoor klem fra Tullmusa!
Heisann Maysen! Velkommen tilbake!! Har lurt sååå masse på hvor du har blitt av! Og nå skjønner jeg! Sååå fiiin!![:D] GRATULERER MED DET LILLE GULLET!!!! Stoor klem fra Tullmusa!
tullmusa Forumet er livet 6 Nov 2005 #3 Ja, så et innlegg av henne, og da var nedtellingstickeren hennes borte og avataren med babymagen var erstattet med et bilde av en liten gutt. [:)] Skjønte det måtte være noe, for hun har jo ikke vært her på en god stund.. [;)]
Ja, så et innlegg av henne, og da var nedtellingstickeren hennes borte og avataren med babymagen var erstattet med et bilde av en liten gutt. [:)] Skjønte det måtte være noe, for hun har jo ikke vært her på en god stund.. [;)]
Ella Glad i forumet 8 Nov 2005 #9 Å gratulerer, skjønte det hadde skjedde noe. Håper alt står bra til[:)]
x1xTrista Elsker forumet 8 Nov 2005 #11 så nydelig nurket ditt er da [:D] Gratulerer masse fra meg også
M monicabebe Forumet er livet 9 Nov 2005 #15 Hurra Maysen!! Må bare si at gutten din er NYYYYYDELIG!! Gratulerer så mye! M