maysen! (dyttehjelp)

LilleBall

Forumet er livet
Nå lager jeg en tråd kun til deg, for jeg vil gjerne fortelle deg for ett fantastisk sterk og godt menneske du er!!

Hver kveld lager du en tråd til alle som har bursdag, du legger merke til noen som har fått ett vist antall "meldinger" [:)]

Jeg husker jeg leste den grusomme historien om huset deres i ett ukeblad, men tenkte at dere er en fantastisk sterk og flott familie! [:)]

Du skriver heller aldri noe vondt om noen her inne, men støtter og hjelper de som har det vondt! Barna dine har en helt fantstisk mor, mannen din en fantastisk kone og vi har en fantastisk "chatte-venninne" her inne!! [:)]

Mange klemmer til deg, det fortjener du absolutt!!!!

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Signerer alt! [:)]

ja, du er helt hærlig snuppa[:D]

*dytter denne opp til henne*
 [:)]

*hjelpe og dytte på til henne ser den*

ORIGINAL: ~Ritamor~

*dytter denne opp til henne*

Nå lager jeg en tråd kun til deg, for jeg vil gjerne fortelle deg for ett fantastisk sterk og godt menneske du er!!

Hver kveld lager du en tråd til alle som har bursdag, du legger merke til noen som har fått ett vist antall "meldinger" [:)]

Jeg husker jeg leste den grusomme historien om huset deres i ett ukeblad, men tenkte at dere er en fantastisk sterk og flott familie! [:)]

Du skriver heller aldri noe vondt om noen her inne, men støtter og hjelper de som har det vondt! Barna dine har en helt fantstisk mor, mannen din en fantastisk kone og vi har en fantastisk "chatte-venninne" her inne!! [:)]

Denne signerer jeg, har tenkt det samme mange ganger selv.
Du er ONE OF A KIND, maysen[:)]

Sign. og sender med klemmer.

Kunne ikke vært mere enig med deg i det du skriver der..[:)]

opp med seg! [:)]

Helt helt enig i alt her! kunne ikke formulert det bedre selv.. 

helt enig i det som blir skrevet!!!!!!!!!!!!!

MAYSEN!!! [:D][:)] du må se her.. hehe.. [:D]

*dytter litt igjen* [:)]

Back
Topp