mayia!

Mella27

Elsker forumet
kjenner du han claes el? skikkelig sjettving han .. hihi .. jeg ler meg i hjel jeg

ORIGINAL: Mayia

ORIGINAL: mella26

kjenner du han claes el? skikkelig sjettving han .. hihi .. jeg ler meg i hjel jeg

nei jeg kjenner han ikke,men det er jo ei LITT kjent slekt da,hadde to av dem i klassen min*FLAU*

hihi han er så innmari ungkar! men trivelig da! du trenger da ikke være flau for det vel ! hihi men danse linedans det kunne han gett[:D]'

samboern min elsker å mobbe meg for at jeg er fra østfold .. og hele tida så der ja sånn er dem nedi der vettu.. det var det jeg visste hehe.. så han er rimelig fornøyd..

jeg er fra andre siden av elva.. Eidsberg.. like ved skjørshammer brygge om det sier deg noe da..

nei jeg kjenner han ikke,men det er jo ei LITT kjent slekt da,hadde to av dem i klassen min*FLAU*

hihi han er så innmari ungkar! men trivelig da! du trenger da ikke være flau for det vel ! hihi men danse linedans det kunne han gett[:D]'

samboern min elsker å mobbe meg for at jeg er fra østfold .. og hele tida så der ja sånn er dem nedi der vettu.. det var det jeg visste hehe.. så han er rimelig fornøyd..

hvor er du ifra egentlig? så bildet av Lisa i smaalenene her når hun ble født nemmelig!

haha det blei jo ikke noe..

jeg er fra Eidsberg.. andre siden av elva! ikke langt unna skjørshammer brygge om det sier deg noe da :)

fnis.. like god stedssans som meg da ;) er ikke akkuratt lommekjent i skiptvet jeg hell.. men jeg skal nok finne meieribyen og glennetangen?? hihi

hihi! ca samma her på raufoss også! greit med små plasser da går man seg ikke så lett bort ;)

hihi! ca samma her på raufoss også! greit med små plasser da går man seg ikke så lett bort ;)

HAHAHAH ikke si det da,gikk meg bort i skauen bak huset her jeg,og det er egentlig IKKE mulig!!

oj! hehe kanskje ikke så rart det er vel mest skau og jorder i skiptvet ja.. hihi

Back
Topp