mummytil4 Elsker forumet 13 Mar 2010 #1 sånn som tiden flyr..glad min permisjon ikke går ut før i juli..hun vokser mye for hver dag.. bildet blir tatt bort senere
sånn som tiden flyr..glad min permisjon ikke går ut før i juli..hun vokser mye for hver dag.. bildet blir tatt bort senere
D Daffo_ Betatt av forumet 14 Mar 2010 #4 Gratulera me 6mnd ddagen.. Heldi du so har permisjon te juli.. Ska i jobb igjen 24mars eg.. Ska bli godt...
Gratulera me 6mnd ddagen.. Heldi du so har permisjon te juli.. Ska i jobb igjen 24mars eg.. Ska bli godt...
Ulla79 Gift med forumet 14 Mar 2010 #6 ORIGINAL: tigerbebis så søt hun er! gratulerer med seks mnd! [:)] sign[:)]
mummytil4 Elsker forumet 14 Mar 2010 #8 ORIGINAL: Daffo_ Gratulera me 6mnd ddagen.. Heldi du so har permisjon te juli.. Ska i jobb igjen 24mars eg.. Ska bli godt... tok 80% av lønna og fikk vite at jeg har permisjon frem til den 22 juli..
ORIGINAL: Daffo_ Gratulera me 6mnd ddagen.. Heldi du so har permisjon te juli.. Ska i jobb igjen 24mars eg.. Ska bli godt... tok 80% av lønna og fikk vite at jeg har permisjon frem til den 22 juli..