mummy4ever
Elsker forumet
Er det noen som vet hva en MaxiCosi Cabriofix bilstol og base koster i Sverige? Ca pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mummy4ever
5-600 bare på sete? det er jo mye penger å spare!! I danmark sparer man 5-700 kr hvis man kjøper begge deler.
ORIGINAL: pewsie
Vet du hva forskjell på hva Maxi Cosi Easy Base og Maxi Cosi Easy Fix Base er også?
Easy fix er med Isofix.. Vanlig easy base er uten isofix[8D] Ettersom jeg har forstått [8D]
Vet du hva forskjell på hva Maxi Cosi Easy Base og Maxi Cosi Easy Fix Base er også?
Easy fix er med Isofix.. Vanlig easy base er uten isofix[8D] Ettersom jeg har forstått [8D]
Men hva er isofix? [8|]
ORIGINAL: ElineSmåen
Men hva er isofix? [8|]
det er med to små fester på basen som du klikker rett på to fester som er i bilden, i skjøten mellom sete og seteryggen. Så slipper du å feste basen med belte. Bare klipser den på i bilen.. Men ikke alle biler som har isofix [:D]
ORIGINAL: ElineSmåen
Men hva er isofix? [8|]
det er med to små fester på basen som du klikker rett på to fester som er i bilden, i skjøten mellom sete og seteryggen. Så slipper du å feste basen med belte. Bare klipser den på i bilen.. Men ikke alle biler som har isofix [:D]
åhhhhhh i see [:D]