maxicosi cabriofix....

Mirakler

Flørter med forumet
skal vi kjøpe... noen andre som skal kjøpe det ?? litt interessant og se hvilken seter en skal kjøpe seg.. :) kjøper dere med base ?? jeg får låne base (helt ny ) av min veninne :)

Valget stod mellom maxi cosi og acta graco! Og me landa på eit acta graco logico sete med base.. Veit at det blant anna er litt tyngre enn maxi cosi sete. Men har inntrykk av at det er romsligare og kan brukast lengre!

jeg har kjøpt maxicosi med base. Mest fordi da slipper jeg å knote med belte hver gang, og jeg føler det er sikrere å feste det med isofix.
Ei annen venninne har også kjøp. 

Jeg kjøpte det pga det er ett godt sete, best i test flere ganger, og er lett, samt det kan klikkes på vogna vi har (emmaljunga city cross) om du kjøper adapter, det har vi droppa foreløpig.

Ser det er veldig mange her inne som har kjøpt det også, så trur det er et veldig populært sete.

Samme her:) vi har også kjøpt base til duo Edge-vognen, så vi kan klikke det rett på hvis vi bare skal en tur på butikken e.l.

Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix med isofix-base vi også:) Kjenner mange som har hatt det og har vært superfornøyd, og det har vært best i test flere år, tror aldri noen sete har oppnådd høyere poengscore enn det sete:)

Ja har kjøpt Maxi Cosi :) Mest fordi det kan klikkes på vogna vår skulle det være behov for det, og jeg ser det har blitt mye best i test og sånn. Har isofix fester i bilen, så skal nok ha base også. Men har ikke kjøpt det foreløbig. Tenker jeg prøver å få tak i basen brukt på finn ;)

Vi har maxi cosi cabrio fix med base fra sist gang. Kjempegodt sete, og veldig praktisk med base! Vi har også regntrekk til setet, siden vi må gå litt for å komme til døra :P Og så har jeg mulighet til å feste det på vognunderstellet. Gull verdt det også! :)

Har Maxi Cosi Cabriofix med base, gullsete i mine øyne. Lett å bære og har scoret bra i tester.

ja er sikker på at vi har tatt det rette valget ang sete :)) har kjøpt easywalker vogna og adapter til bilstolen :)) så da blir det lettvindt... bare klikke det på vogna :)) ser dette sete har vert best i test flere ganger :) har flere veninner som har maxi cosi og.. de er super fornøyde... lett og bære er det også :)

Har cabriofix fra storebror og var kjempefornøyd med det så da beholder vi det til lillebror også. Har easyfix base til det.

bet_ skrev:
Har cabriofix fra storebror og var kjempefornøyd med det så da beholder vi det til lillebror også. Har easyfix base til det.

Signerer denne :)

Vi har maxi cosi cabriofix med isofix base som vi og brukte til storebror og syns det er et kjempe bra sete :)

På barnas hus koster de ca 1899 for sete og 1699 for basen :)) har ikek sjekka priser andre plasser da....

Det er ofte pakkepris på cabriofix med base til 2499,- hos blant annet thorsov og barnas hus, men har sett mange andre babybutikker med samme tilbudet også:)

Jeg har cabriofix med base fra sist. Er kjempefornøyd!!!!:-)

Back
Topp