Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Curlyyysue
Nei, man må bytte når hodet når toppen av setet;) Det med selene hadde ikke noe å si på de minste setene, et er viktig på de som er mer oppreist..[:)]
ORIGINAL: Pudderludder
Nei, man må bytte når hodet når toppen av setet;) Det med selene hadde ikke noe å si på de minste setene, et er viktig på de som er mer oppreist..[:)]
Jeg fikk beskjed på Barnas Hus at de kunne bruke setet frem til 13 kg ELLER til halve hodet gikk over kanten på setet...
http://www.tryggtrafikk.no/Når+bør+vi+bytte+ut+spedbarnstolen%3F.b7C_wtLK4N.ips
"Man bør bytte til vektklasse 1 når barnet enten passerer vektgrensen (13 kg) eller blir for lang for babystolen, dvs at hodet når over kanten."
Stoler mer på tryggtrafikk enn barnashus:p
ORIGINAL: melhuspia
Det var jeg som sende mail [:D][:D]
Fikk svar ja[:)]
Selene kan godt komme nedenfra, blir ikke belastning under en kolisjon.
Det som var viktig, var å følge vekten. Stolen er laget for MAX 13 kg. Om det virker trangt rundt barnet, har det ingen ting å si.
Jeg fikk beskjed på Barnas Hus at de kunne bruke setet frem til 13 kg ELLER til halve hodet gikk over kanten på setet...
http://www.tryggtrafikk.no/Når+bør+vi+bytte+ut+spedbarnstolen%3F.b7C_wtLK4N.ips
"Man bør bytte til vektklasse 1 når barnet enten passerer vektgrensen (13 kg) eller blir for lang for babystolen, dvs at hodet når over kanten."
Stoler mer på tryggtrafikk enn barnashus:p
Joda, men jeg ser for meg at de mener omtrent det samme... Tror ikke stolen beskytter noe mindre om toppen av hodet stikker ovenfor.. Er jo nakken som skal beskyttes... (vet ikke om du ser for deg det samme som jeg ser for meg) hhehehe
Min mini passer iallefall finfint oppi stolen enda, både i vekt og lengde [:D]