Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har akkurat tatt det ut. Lille er 11 uker, men vet ikke hvor stor hun er. Var 5500g og 59cm ved 7 uker, og har nok vokst en del siden da. Var også usikker på om ho satt for rett, så vi satte det først inn igjen, men det ble rett og slett for trangt..Dere som har detta bilsetet, når tar dere ut nyfødtputa?
Tok det ut her, men tror jeg må sette det inn igjen da hun kanskje ble litt for rett i ryggen?
Litt uker 12 uker gammal, ca 5700 gram og 58 cm..
Vi har kjøpt sånn nakkepute på barnas hus, men han ble så varm av denVi vurderer å fjerne nyfødtinnlegget og, men synes det blir så tomt og lite støttende rundt hodet hans da..?
Så lenge stroppene ikke går nedenfor skuldrene (enten litt ovenfor eller rett på), er de sikret. Komfort er evt eneste grunn for puteVi vurderer å fjerne nyfødtinnlegget og, men synes det blir så tomt og lite støttende rundt hodet hans da..?
Vi har maxi cosi, men våres nyfødtinnlegg er i en del da. Har den nye stolen deres. Vi har ikke tatt den ut ennå, bare justert stroppene oppover.
I denne?Kan ta ut puta i de nye det er skumgummi inni trekket man kan fjerne
I denne?
Den står i bilen nå så skal sjekke en annen dag, men mente jeg hadde sjekket før uten å finne noe måte å demontere den på. Men hun er ca 60cm og 6kg og passer fortsatt i den da
Kanskje en annen stol daLitt usikker var venninna mi som sa ho hadde kjøpt den nye, men at den også kunne gjerne puta inni trekke til. Men syntes ikke den ligna på den ho har. Så kan være jeg tar feil nå