Maxi cosi vs besafe izi go

Lyykke86

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Det finnes helt sikkert flere sider om dette.temaet, men jeg spør allikevel.
Noen som har litt tilbakemelding å komme med. Kriteriet er isofix base, og at stolen skal kunne settes på emmaljunga city cross vognen. Begge stolene innfrir kriteriene og da får jeg et dilemma. Hva skal jeg velge.
Synes maxi cosien så så stor ut til en nyfødt en, lite polstring. Mens besafen så god ut å ligge i for en liten en, men vil den passe lile lenge?
Noe vekt forskjell var d også, men d utgjør ikke så mye..

Blir kjempe glad hvis noen kan hjelpe meg litt på vei her :)
Tenkte å kjøpe stol allerede i morgen :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt cabriofix til begge gutta mine, men valgte å gå for Izi Go denne gangen. Vektmessig kjente jeg ikke noen merkbar forskjell, besafe har mye bedre solskjerming (etter mitt synspunkt) og ikke minst 5punkts sele.. Kommer også godt ut i nye tester, cabriofix har jeg ikke sett tester på på en ganske god stund. Tror jeg har gjort et veldig bra valg denne gangen :)

Vi har en sak med reklamasjon på cabriofixen nå. Vi har familyfix base og den skrangler i svinger selv om den er festet riktig. Det skal visst ''være'' sånn men som samboeren står fast på. Hvorfor skal man da bruke en base som er slarkete og ikke feste med belte som da ville holdt stolen helt fast?
Synes det er veldig rart at ingen flere reagerer på dette. Vet ikke hvordan den er med isofix base i stedet for familyfix.

Back
Topp