Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har en Maxi Cosi pebble? Hadde lånt en Maxi Cosi Cabriofix til storesøster og var veldig fornøyd med stolen men nå trenger eieren den selv og vi må kjøpe ny.
Noen som har erfaring med pebble eller sammenlignet de to stolene?[:)]
hei, vurderte begge disse og endte med å kjøpe en cabriofix fordi den var mye billigere. (halveprisen faktisk) når jeg surfet rundt og leste på nettet forsto jeg det slik at Pebble er det nye setet som kankjse vil erstatte cabriofix. og at Pebble kan man kjøpe en familyfixbase så kan du bruke samme basen til neste setet. som heter pearl. se på bildet her : http://www.maxi-cosi-familyfix.com/uk/isofix-base.htm
Nå er det bare pebble setet som blir testet. men cabriofix har jo kommet best ut i tester inntil det nye setet kom så regner med at det er av topp kvalitet :-)
vet ikke koss eg fekk det te... men eg leste pepsi max i overskriften din... det fanget oppmerksomheten min siden jeg drikker kun det... det du spør om aner jeg ingenting om dessverre [8|]
Dette med pebble og den nye basen er jo at man skal kunne bruke basen til neste sete (pearl).
Men pearl,sete nr 2 er FOROVERVENDT!! Altså ikke anbefalt vei.. Spørr du meg er det livsfarlig..og pebble er jo dyrere, og ikke like mye testet som cabriofixen.. Så jeg ville gått for den gamle modellen som enda ruver testene, og som faktisk er billigere. Ofte tilbud på dette setet med base.
takk for svar.....jeg vet at det er den nye modellen og at basen kan brukes til stol nr 2 også.
tenkte mest på om noen hadde hørt noe dårlig om pebble eller dårlige erfaringer......ellers tror jeg også at det er nesten ikke forskjell....[:)]
jeg har faktisk Maxi Cosi Priori stolen til storesøster nå. Og den er som pebbles sin nr 2 stol også FOROVERvendt (nå kommer jeg til å bli slaktet ;-)). men det var kun den som passet til vår gammel bil. Nå har vi ny bil med isofix, gleder meg til å bruke base......
har fortsatt ikke helt bestemt meg. dersom det kommer tilbyd på cabriofix må jeg nesten kjøpe den [;)]