Maxi cosi med easy fix anyone?

lillemor87

Betatt av forumet
Noen som har det setet med base som bruker beltene i bilen til å feste med? Skal den grønne/røde rundingen midt på foten bli grønn når du ikke bruker isofix? håper noen skjønner her[8D] Syns den bruksanvisninga som var med var elendig skrevet, så er litt redd for at vi har montert feil[:-] Det er grønt på de i gulvet da..

Mener den som står i gulvet skal være grønn å den andre skal være rød. men ikke 100 % sikker da [8D]

Vi har festet med isofix så derfor vet jeg ikke sikkert hvordan det er uten, men om du ikke får et sikkert svar ville jeg stukket innom der jeg kjøpte den og spurt for sikkerhets skyld. Da kan de kanskje bli med ut i bilen og se på om det er rett også...

vi har den med beltebase :) Har montert den i bilen (sambo har) Han skjønte ikke helt hva du mente men han trodde den skulle være grønn... Får du forklart på en annen måte? :S

ORIGINAL: Beiibeh

vi har den med beltebase :) Har montert den i bilen (sambo har) Han skjønte ikke helt hva du mente men han trodde den skulle være grønn... Får du forklart på en annen måte? :S

Det er en stor gjennomsiktig, rund knapp øverst på den støttefoten.. Den er grønn på bildet der[8D]

Den skal kun være grønn om du bruker isofix [;)]
Lurte på det samme så fikk di i butikken til å montere basen med belte =)

ORIGINAL: LilleV

Den skal kun være grønn om du bruker isofix [;)]
Lurte på det samme så fikk di i butikken til å montere basen med belte =)

Flott[:)] Tusen takk skal du ha[:D][:D]

dersom du er usikker så gå inn på nettsiden, der viser de video på begge måtene å feste setet på:)

Skal kjøpe idag :)

kjøpte på lørdag, men har ikke studert de enda.. han fra butikken monterte de i bilen, men tok de ut igjen.. er uansett kjempe fornøyd![:D]

kjøpte selv maxi cosi i dag... men med cabro fix... tror jeg det heter... var personalet i butikken som satt det inn og festet det.... så ingen anelse her

den forran der er indikatoren på at isofiksen er skikkelig klikket på, så om du bare fester med sele så blir den værende rød.. bare den i bakken er grønn og den på siden så har du gjort riktig! [;)]

Den i gulvet skal være grønn og den ov er rød... Og de på siden skal være grønn:) Sjekka setet i bilen også;)

Back
Topp