Maxi Cosi IsoFix Base spørsmål

FA 21.09.2010

Flørter med forumet
Hei,

Jeg lurer på om noen kan komme med en enkel og god forklaring på dei forskjellige basene til Maxi Cosi [:)]
Vår bil har ikke IsoFix men det har mamma og dei sine biler så er det egentlig da noen "ulempe" og ha IsoFix base i vår bil når vi ikke har det? Er jo kjekt og ha vist mamma og dei skal "låne" baby litt på tur [:D]

Jeg ville kjøpt Isofix base da[:)] det er jo bare å feste med belte i bilen deres og Isofix festene når besteforeldre skal på tur[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg ville kjøpt Isofix base da[:)] det er jo bare å feste med belte i bilen deres og Isofix festene når besteforeldre skal på tur[:)]

enig.
Vi har isofix i vår bil, men nå har vi lånt bort basen til en venninne som ikke har det i sin bil...

Men da er det jo ikke noe å tenke på [:)] Trodde det var noe spesielt med den IsoFix basen siden dei seller en uten og, men der jeg var og såg var den UTEN IsoFix dyrest [&:] litt rart syns jeg...

Takk for svar foresten [:D]

Vet ikke noe om prisen og sånn jeg[8D] men Isofix er jo kjempe kjekt, men greit å ha muligheten til begge deler da[:D] hadde ikke vært i tvil om valget[:D]

Easyfix-basen mener jeg kan festes med bilbelte eller isofix, Familyfix kun med isofix..

Back
Topp