Jeg har veldig lyst på denne bilstoler da den er MYE lettere enn noen andre jeg har kjent på. Skulle derfor kjøpe det i går, men fikk beskjed om at dette setet ikke er godkjent i sidekollisjon, men at mange andre seter er det. Da ble jeg egentlig ganske frustrert, for fikk kjenne på de andre hun anbefalte og de var jo tre ganger så tung.
Bor et sted med masse trapper og tenker derfor på dette. Det føles også trygt og godt å kunne bære bilstol helt opp til huset på glatten i forhold til en bæresele (som det sikkert blir dersom det blir et tungt bilsete).
Det vil jo mest sannsynlig gå bra også med dette setet, men hva om vi faktisk havner i en bilulykke og babyen vår blir skadet. Vil jeg da tilgi meg selv for å ha godt for dette setet bare fordi det er lett å bære? Tviler litt på det... Flere i samme situasjon? Svar helt ærlig hva du hadde/har gjort.
Det vil jo mest sannsynlig gå bra også med dette setet, men hva om vi faktisk havner i en bilulykke og babyen vår blir skadet. Vil jeg da tilgi meg selv for å ha godt for dette setet bare fordi det er lett å bære? Tviler litt på det... Flere i samme situasjon? Svar helt ærlig hva du hadde/har gjort.